لاریجانی: من از رئیس‌جمهور شکایت نکردم/ این حرف‌ها شیطنت است

لاریجانی: من از رئیس‌جمهور شکایت نکردم/ این حرف‌ها شیطنت است

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شکایتی از رئیس‌جمهور به دادگاه ارائه نکرده است، گفت: الآن زمان طرح چنین حرف‌هایی نیست و معلوم است که شیطنتی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه در نشست علنی پارلمانی در تذکری آئین‌نامه‌ای با استناد به ماده 24 آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: نمایندگان مجلس در روز گذشته نامه‌ای را با بیش از 200 امضا به‌عنوان تبریک به منتخب ملت امضا و برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی کردند.

وی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس یادآور شد: شما هم در دیداری که با منتخب ملت داشتید، برای همکاری بین این دو قوه تأکید کردید اما متأسفانه روز گذشته رسانه‌ها شیطنتی کردند و نوشتند که رئیس‌جمهور فعلی با شکایت رئیس کمیسیون اصل 90 به دادگاه احضار شده است.

این نماینده مجلس بر همین اساس تأکید کرد: بنده به‌عنوان یک عضو از کمیسیون اصل 90 هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم، همچنین آقای پورمختار هم فرموده بودند ‌اطلاعی از این موضوع ندارند بنابراین این خبر یک شیطنتی بود که برخی رسانه‌ها انجام دادند و البته اگر هم این خبر راست بود، دلیلی برای انتشار آن به این نحو وجود نداشت.

کوچک‌زاده در ادامه تصریح کرد: این یک ناپختگی یک جزء یا یک زیرمجموعه در دستگاه قضایی را نشان می‌دهد و رئیس دستگاه قضا نیز باید تذکر دهد تا از همین ابتدای کار شرایط را برای فضای تفاهم آلوده نکند.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز با تأکید بر اینکه تذکر وی بجاست، گفت: این مورد را به‌گونه‌ای منعکس کردند که گویا شکایت رئیس مجلس است، در حالی که ما شکایت شخصی نداریم و ممکن است کمیسیون اصل 90 تخلفی را ملاحظه و به دستگاه قضا ارجاع کرده باشد و یا کمیسیونی طبق ماده 226 آئین‌نامه تخلفی را دیده و مجلس هم به آن رأی داده و طبق آئین‌نامه این مسئله به‌طور روتین به دادگاه منعکس شده است.

وی همچنین تأکید کرد:‌ بنابراین اینکه این مسئله را این‌چنین منعکس کنند، خلاف واقع است و البته الآن زمان طرح چنین حرف‌هایی نیز نیست و معلوم است که شیطنتی انجام شده است.

انتهای پیام/ی4*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon