نقدی: آمریکا باید آدم شود تا لیاقت نشستن بر سر میز مذاکره را داشته باشد

نقدی: آمریکا باید آدم شود تا لیاقت نشستن بر سر میز مذاکره را داشته باشد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به پیشنهاد کاخ سفید به ایران مبنی بر مذاکره مستقیم پس از انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: آمریکا باید آدم شود تا لیاقت نشست بر سر میز مذاکره با شخصیت‌های جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه پنجمین جشنواره حضرت علی‌ اکبر (ع)‌ با اشاره به انتخابات 24 خرداد، گفت: این انتخابات تمام تلاش دشمنان را در طول 35 سال ناکام گذاشت و آنها که بعد از 88 در اذهان مردم نسبت به اصالت انقلاب تردید بوجود آورده‌ بودند از بین برد.

وی با بیان اینکه این انتخابات نماد واقعی مردم‌سالاری دینی را نشان داد، گفت: انتخابات 24 خرداد، دنیای غرب را به چالش کشاند و این یک اتفاق بزرگ برای همه بشریت بود و تمدن بزرگی را بوجود آورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد مذاکره مستقیم کاخ سفید به ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنها در هر حالی مذاکره مستقیم را درخواست کرده‌اند، اما باید بدانند که در حال زورگویی،‌ فشار و تحریم نمی‌شود مذاکره‌ای انجام داد و شرایط و مواضع باید برابر باشد.

سردار نقدی افزود: آمریکا باید برای مذاکره آدم شود و دست از زورگویی‌ها بردارد تا لایق نشستن بر میز مذاکره با شخصیت‌های جمهوری اسلامی را داشته باشد.

وی در خصوص دلایل رای نیاوردن کاندیدای اصولگرا در این انتخابات گفت: بنده وارد جناح‌بندی‌ها نمی‌شوم و این را در شان بسیج نمی‌دانم. ما برای انتخابات 2 ماه تمام جلسه داشتیم، اما در این جلسات از هیچ جناح و یا اسم خاصی حمایت نکردیم و بیشتر بر شاخص‌ها تاکید داشتیم و همانگونه هم که دیدیم رئیس‌جمهور منتخب مردم روز گذشته نیز بر اصل گفتمان انقلاب تاکید کرد و اصول انقلاب را تثبیت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد ادعای برخی افراد در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات با رای آوردن کاندیدای مطلوب جناح اصلاح‌طلب، تصریح کرد: این قدرت خدا و خواست خدا بود که دشمنان را رسوا کرد.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: کسانی‌که به نظام اسلام تردید وارد کردند و اتهامات سنگینی را بر نظام وارد کردند، به لطف خدا تمام سحر آنها همانگونه که آقا فرمودند باطل شد.

وی با بیان اینکه دشمنان رمان‌های 500 صفحه‌ای در آمریکا در مورد فتنه 88 و مظلوم‌نمایی برخی اشخاص پس از انتخابات سال 88 نوشتند، گفت: آنها تروریستی از انگلستان وارد کشور کردند و او را کشتند و آن را به نام جمهوری اسلامی تمام کردند و فیلم‌ها و قصه‌ها و کتاب‌های مختلفی برای او نوشتند، اما به لطف خدا همه اینها باطل شد و فهمیدند که انتخابات سال 88 نیز مانند انتخابات 92 در سالم‌ترین شرایط برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه انتخابات ایران نمایش دموکراسی مردم‌سالاری دینی بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران با صیانت از 7 دهم درصد آرا نشان داد که کسانی‌که در 11 میلیون تردید ایجاد کرده بودند، دروغ بود تمدن غرب را با شکست مواجه کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon