نمایندگان اصلاح‌طلب ادوار مجلس با روحانی دیدار می‌کنند

نمایندگان اصلاح‌طلب ادوار مجلس با روحانی دیدار می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: یکی از نمایندگان ادوار مجلس از تهیه بیانیه تبریک نمایندگان اصلاح‌طلب دوره‌های گذشته مجلس خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی خبر داد و گفت: برای ملاقات با ایشان نیز درخواستی فرستاده شده و به زودی این ملاقات انجام خواهد شد.

انوشیروان محسنی ثانی از نمایندگان اصلاح‌طلب دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از دیدار نمایندگان ادوار مجلس با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب خبر داد و گفت: نمایندگان ادوار به خصوص طیف اصلاح طلب قصد دارند دیداری را با آقای روحانی داشته باشند که البته این درخواست فرستاده شده است، اما از آنجا که نخستین دیدارهای رئیس‌جمهور منتخب قرار بود با سران قوا و مقام معظم رهبری باشد، لذا هنوز زمان ملاقات ما با ایشان مشخص نیست.

وی ادامه داد: ما منتظریم تا مشغله‌های اولیه آقای روحانی کاهش پیدا کند و پس از آن نمایندگان اصلاح‌طلب ادوار به ملاقات رئیس‌جمهور منتخب می‌روند. همچنین این افراد در طول سفرهای استانی روحانی نیز حضور داشتند و اکنون نیز منتظر فرصت هستند تا مشغله‌های اولیه وی کاهش پیدا کند تا در دیداری تجارب و نقطه نظرات خود را در میان بگذارند. البته ما به هیچ عنوان به دنبال سهم‌خواهی نیستیم و دیدار ما بیشتر جنبه مشورتی دارد.

این نماینده ادوار مجلس با تاکید بر اینکه دیدار ما با روحانی یک نوع اعلام آمادگی برای همکاری با وی در زمینه‌های مختلف است، گفت: البته نمایندگان ادوار یک بیانیه‌ برای تبریک به روحانی به منظور پیروزی‌اش در انتخابات دوره یازدهم ریاست‌جمهوری آماده کردند که این بیانیه امروز به دست وی می‌رسد و درخواست دیدار نیز فرستاده شده و منتظر پاسخ دفتر وی هستیم تا هر چه زودتر این دیدار انجام گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon