جنوب کرمان رتبه دوم سرمایه‌گذاری صنعتی در کشور را کسب کرد


جنوب کرمان رتبه دوم سرمایه‌گذاری صنعتی در کشور را کسب کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: این سازمان توانسته است رتبه دوم رشد سرمایه گذاری را با ۱/۱۳۳۹ درصد را در میان سازمان‌های کشور کسب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، محمود اسکندری نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مقایسه عملکرد 2 ماهه ابتدای سال 94 نسبت به سال 93، این سازمان توانسته است رتبه دوم رشد سرمایه‌گذاری را با 1/1339 درصد را در میان سازمان های کشور کسب کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: همچنین رتبه نخست رشد اشتغال با 7/279 درصد و رتبه سوم رشد تعداد جواز تأسیس صادره با 4/44 درصد را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به عملکرد درخشان سازمان در دولت تدبیر و امید عنوان کرد: کسب این عناوین افتخار برای جنوب استان را مرهون حمایت ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار کرمان و تلاش پرسنل این سازمان است.

اسکندری با اشاره به جهاد اقتصادی شکل گرفته در حوزه های صنعتی و معدنی جنوب استان تصریح کرد: این حرکت خط‌مشی سازمان است و از سرمایه‌گذاران کشوری برای سرمایه‌گذاری در این منطقه دعوت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان با تلاش پرسنل خود موفق به کسب رتبه‌های برتر در میزان رشد صدور جواز تأسیس صنعتی در میان سایر سازمان های کشور شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon