همایش ملی آموزش ابتدایی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

همایش ملی آموزش ابتدایی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم:معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه دوره پیش دبستانی و دبستان مبنای نظام تعلیم و تربیت است، گفت: اواخر آذرماه امسال همایش ملی آموزش ابتدایی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید محمدحسینی شامگاه یکشنبه در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: اواخر آذرماه امسال همایش ملی آموزش ابتدایی ایران و مراسم تجلیل از شکوهی نخستین وزیر آموزش و پرورش کشور در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به منظور تدوین پژوهش در حوزه‌های آموزشی و حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و کارهای پژوهشی برای ارتقاء بخشی تنظیم اسناد بالادستی برای پیش دبستانی و دبستان انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از دیگر برنامه‌های همایش تجلیل از پدر علم تعلیم و تربیت نوین ایران به منظور معرفی شدن و تجلیل از این شخصیت به نسل جوان در زمان حیات وی است.

حسینی افزود: دوره پیش دبستانی و دبستان در واقع بخش مبنایی و شالوده نظام تعلیم و تربیت است و در این همایش وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حضور دارند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: هدایت دانش‌آموزان متوسطه در بخش رشته‌های فنی و حرفه‌ای از جمله برنامه‌های کاری ما قرار دارد.

محمد میرزایی افزود: 23 تا 25 مردادماه امسال جشنواره مهارتی دانش‌آموزان کار و دانش با حضور 300 مهمان کشوری در بیرجند برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مسابقات 30 نفر داور حضور دارند و برای نخستین بار این دوره از مسابقات در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon