«گسترشی‌ها» نوید روزهای خوب را به مردم آذربایجان می‌دهد

«گسترشی‌ها» نوید روزهای خوب را به مردم آذربایجان می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم گسترش فولاد گفت: تیم ما در حال حاضر تمرینات بسیار خوب و بانشاطی را دارد که نوید روزهای بسیار خوب را به مردم آذربایجان می‌دهد.

مجتبی ترشیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، شرایط تیمش اظهار داشت: کادر فنی به کمک مدیریت باشگاه تیم بسیار خوب و یک دستی را فراهم کرده که در حال حاضر تمرینات بسیار خوب و بانشاطی را دارد که این تمرینات خوب و بانشاط نوید روزهای بسیار خوب را به مردم آذربایجان می‌دهد.

وی افزود: من با اینکه دیرتر به تیم اضافه‌ شده‌ام اما قبل از پیوستن به گسترش فولاد نیز تمرینات اختصاصی خود را پیگیری می‌کردم.

بازیکن تیم گسترش فولاد در مورد بازگشت دوباره‌اش به تبریز و کار کردن دوباره با فراز کمالوند گفت: به دلیل اینکه من چند سالی را در تبریز بودم و با شرایط حاکم بر اینجا آشنایی کاملی را داشتم بسیار خوشحال هستم که دوباره به تبریز بازگشتم و می‌توانم برای مردمی بازی کنم که استحقاق بهترین‌ها را دارند.

وی تصریح کرد: من قبلاً نیز تجربه همکاری با فراز کمالوند را داشتم و حال امیدوار هستم با توجه به جو فوتبالی بسیار خوب و سالمی که در تبریز وجود دارد بتوانم برای تیم گسترش فولاد مثمر به ثمر باشم.

ترشیز با اشاره به دیدار هفته اول تیمش مقابل سایپای البرز خاطرنشان کرد: این دیدار اولین دیدار 2 تیم در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که شرایط خاص خود را دارد و 2 تیم سعی می‌کنند بااحتیاط بیشتری دز زمین مسابقه کار کنند.

وی تأکید کرد: تیم سایپا تمرین خود را زودتر از سایر تیم‌ها آغاز کرده و از لحاظ آمادگی در سطح بسیار بالایی قرار دارد اما این دلیلی بر پیروزی آنان در این دیدار نیست.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی