نصرتی: مصدومیتی جزئی دارم اما به بازی با سایپا می‌رسم

نصرتی: مصدومیتی جزئی دارم اما به بازی با سایپا می‌رسم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم گسترش فولاد گفت: من یک مصدومیت جزئی را دارم که کادر پزشکی تیم نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا این مشکل پیش‌آمده برطرف شود و من بتوانم با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنم.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: تمرینات بسیار خوب و منظمی را در طول چند روز گذشته داشتیم و با انجام چند دیدار تدارکاتی آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور می‌شویم.

وی افزود: در حال حاضر فقط من یک مصدومیت جزئی را دارم که کادر پزشکی تیم نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا این مشکل پیش‌آمده برطرف شود و من بتوانم با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنم. این مصدومیت مانع از حضور من در دیدار اول مقابل سایپا نیست و من علی رقم این درد می‌توانم در این دیدار به میدان بروم.

بازیکن تیم گسترش فولاد با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل سایپای البرز خاطرنشان کرد: سایپا در چند دیدار دوستانه‌ای که به میدان رفته نتایج خوبی را کسب کرده است در این دیدار نیز از امتیاز میزبانی برخوردار است که شاید بتواند در زمین مسابقه کمک‌حال این تیم باشد.

وی تصریح کرد: البته تیم ما نیز تیم خوبی است که اکثر بازیکنانش قبلاً در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و تفاهم تاکتیکی خوبی را نسبت به یکدیگر دارند که امیدوار هستیم این موضوع بتواند در کسب نتایج خوب در رقابت‌های لیگ برتر به ما کمک کند.

نصرتی در مورد حضور شاگردان سابق فراز کمالوند در تیم گسترش فولاد گفت: ما قبلاً نیز سابقه همکاری با فراز کمالوند را داشتیم و تا حد زیادی با روحیات و تفکرات وی آشنایی داریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی