جمعیت سازمان‌یافته کونگ فوی قم ۷۰ درصد کاهش یافته است‌


جمعیت سازمان‌یافته کونگ فوی قم 70 درصد کاهش یافته است‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم با بیان اینکه جمعیت سازمان‌یافته کونگ فوی قم ۷۰ درصد کاهش یافته است گفت: علت اصلی کاهش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته تغییر نام فدراسیون کونگ فو به فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد رشید در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم اظهار داشت: در حال حاضر کونگ فوی قم از روزهای درخشان دهه 70 خود فاصله گرفته ‌و بین هیئت ووشو و ورزشکاران و مربیان فاصله افتاده است.

وی افزود: جمعیت سازمان‌یافته ورزشکاران کونگ فو در سال 92 حدود 1300 نفر بوده است که این جمعیت در سال 93 به حدود 300 نفر رسیده است و کاهشی 70 درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم گفت: علت اصلی کاهش تعداد ورزشکاران سازمان یافته تغییر نام فدراسیون کونگ فو به فدراسیون  هنرهای رزمی و کونگ فو بود سبب شده بود بخش زیادی از ورزشکاران ما به اشتباه زیر مجموعه هیئت ورزش های رزمی قرار بگیرند که این مشکل با تغییر مجدد نام فدراسیون به کونگ فو و هنرهای رزمی حل شد.

رشید بیان کرد: در حال حاضر بانک اطلاعات دقیقی برای ورزشکاران کونگ فو وجود ندارد و تقویم عملیاتی کونگ فوی قم در سال 94 نیز تدوین نشده ‌و این امر در اولویت برنامه های ما قرار دارد که این نقاط ضعف را پوشش دهیم.

وی عنوان کرد: ایجاد تعامل با سبک های فعال، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مربگیری و داوری و دانش‌افزایی، برگزاری مسابقات قهرمانی استان و میزبانی از رویدادهای کونگ فوی کشور و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های هیئت کونگ فو است.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم تصریح کرد: در نظر داریم جمعیت ورزشکاران سازمان‌یافته را تا پایان سال به حداقل هزار نفر برسانیم و در بخش بانوان نیز فعالیت‌های هیئت کونگ فو را توسعه دهیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon