مصاف جوان‌ها و با تجربه‌ها در روز رونمایی از گسترش فولاد متحول شده

مصاف جوان‌ها و با تجربه‌ها در روز رونمایی از گسترش فولاد متحول شده

خبرگزاری تسنیم: ۲ تیم سایپای البرز و گسترش فولاد پنجشنبه در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار اولین دیدار ۲ تیم در رقابت‌های لیگ برتر امسال محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج‌فارس پنجشنبه با برگزاری 4 دیدار استارت می‌خورد و روز جمعه نیز با برگزاری 4 دیدار دیگر به اتمام می‌رسد که در یکی از این دیدارها تیم گسترش فولاد در تهران میهمان تیم سایپای البرز است.

2 تیم به دنبال شروعی قدرتمند در لیگ برتر

این دیدار که از ساعت 19:35 در استادیوم پاس قوامین آغاز می‌شود اولین دیدار هر 2 تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که مطمئناً در آن هر 2 تیم نیز تلاش می‌کنند با کسب یک نتیجه ایده آل اولین قدم را در رقابت‌های لیگ برتر محکم برداشته و شروعی قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند.

فرار از سقوط در فاصله یک هفته مانده تا پایان رقابت‌ها

گسترش فولاد که سال گذشته لیگ برتر را با مهدی تارتار آغاز کرد در همان نیم فصل او را از تیم خود کنار گذاشته و فراز کمالوند را جایگزین مهدی تارتار کرد.

گسترش فولاد که به نتایج نه چندان خوبش فراز کمالوند نیز ادامه می‌داد در یک هفته مانده به‌پایان رقابت‌های لیگ برتر توانست در لیگ برتر ماندگار شده و از سقوط به دسته پایین‌تر فرار کند.

گام ارزشمند جلالی برای جوان‌تر کردن لیگ برتر

در آن‌سوی میدان اما سایپای البرزی قرار دارد که سال گذشته با سپردن سکان هدایت خود به مجید جلالی اقدام به جوان‌گرایی گسترده در رقابت‌های لیگ برتر کرد و با معرفی جوان‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر گامی ارزشمند در جهت جوان‌گرایی در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، جام خلیج‌فارس برداشت.

مجید جلالی از اعتماد به این جوانان باانگیزه اما هیچ‌گاه پشیمان نشده و توانست در هفته پایانی لیگ چهاردهم علی رقم باخت 2 بر صفر مقابل تیم سپاهان اصفهان در رده هفتم جدول رده‌بندی قرارگرفته و لیگ چهاردهم را با این رتبه به اتمام برساند.

سعی می‌کنیم از کم‌تجربگی سایپا نهایت استفاده را ببریم

اما همین میانگین سنی پایین تیم سایپا می‌تواند در برخی از موارد به ضرر آنان نیز تمام‌شده و تجربه کم تبدیل به پاشنه آشیلی برای شاگردان مجید جلالی شود.

مرتضی اسدی درباره این دیدار به خبرنگار تسنیم می‌گوید: سایپا یکی از معدود تیم‌های لیگ برتر است که نسبت به سال گذشته کم‌ترین تغییرات را داشته و بازیکنان جوان و آینده دار خوبی را در ترکیب خود دارد که ما نیز سعی می‌کنیم از جوانی و کم‌تجربگی آنان نهایت استفاده را ببریم.

کاپیتان تیم گسترش فولاد می‌افزاید: برخلاف تیم سایپا که اکثراً بازیکنان کم‌تجربه‌ای را در اختیار دارد ما بازیکنان باتجربه‌ای را داریم که می‌توانند در لحظات سخت بهترین تصمیمات را بگیرند. ما امیدوار هستیم که بتوانیم با تکیه‌بر تجربه این بازیکنان بازی را کنترل کرده و در اولین دیدار خود در لیگ پانزدهم برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

سایپا آماده‌ترین تیم لیگ پانزدهم است

سرمربی تیم گسترش فولاد که حریف اول تیمش را آماده‌ترین تیم لیگ پانزدهم می‌داند مطمئناً برنامه‌هایی را نیز برای مقابله با این حریف آماده در سر دارد. فراز کمالوند درباره این دیدار به خبرنگار تسنیم می‌گوید: سایپا اولین تیمی است که تمرینات آماده‌سازی خود را جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر شروع کرده است و به عقیده من آنان در حال حاضر آماده‌ترین تیم در بین تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ پانزدهم محسوب می‌شوند.

وی تصریح می‌کند: ما در برابر تیم سایپا کار سختی را در پیش داریم اما امیدوار هستیم که بتوانیم در دیدار اول مقابل سایپا به برتری رسیده و با دستی پر به تبریز بازگردیم.

سایپا تیم خوب و یکدستی است

دیگر بازیکن باتجربه گسترش فولاد نیز سایپا را تیم آماده‌ای دانسته و درباره این دیدار به خبرنگار تسنیم می‌گوید: سایپا در چند دیدار دوستانه‌ای که به میدان رفته نتایج خوبی را کسب کرده است در این دیدار نیز از امتیاز میزبانی برخوردار است که شاید بتواند در زمین مسابقه کمک‌حال این تیم باشد.

وی تصریح کرد: البته تیم ما نیز تیم خوبی است که اکثر بازیکنانش قبلاً در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و تفاهم تاکتیکی خوبی را نسبت به یکدیگر دارند که امیدوار هستیم این موضوع بتواند در کسب نتایج خوب در رقابت‌های لیگ برتر به ما کمک کند.

غایبان این دیدار

2 تیم برای این دیدار اما غایبانی را نیز دارند که تیم گسترش فولاد، امید نظامی‌پور به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و مهدی ترابی تنها غایب تیم سایپای البرز در این دیدار محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی