"جوانان سربلند ایران توانمندی خلق هر حماسه‌ای را دارند"

"جوانان سربلند ایران توانمندی خلق هر حماسه‌ای را دارند"

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته فوتبال مجلس با صدور پیامی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی برزیل را تبریک گفت.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدشریف حسینی رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی در پیامی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی برزیل را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بار دیگر جوانان رشید و دلاور جمهوری اسلامی ایران سرافرازانه و با اقتدار به موفقیتی درخشان و پرشکوه دست یافتند که جان و دل ملت را شاد و مشعوف ساخت.

صعود غرورآفرین تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل که در پی تلاش و قدرت‌نمایی این قهرمانان به‌دست آمد، بیانگر این حقیقت روشن است که جوانان سربلند ایران می‌توانند با اراده مصمم خود و با تمسک به خداوند متعال به هر موفقیتی دست یابند و توانمندی خلق هر حماسه‌ای و در هر آوردگاهی را خواهند داشت.

حالا پس از خلق حماسه سیاسی حضور در انتخابات ریاست جمهوری که با مشارکت ملت بزرگ ایران به‌دست آمد و جشن ملی را به دنبال داشت. یکبار دیگر جوانان تیم ملی فوتبال با نقش‌آفرینی و پیروزی خود شور و شعف را در دل مردم به‌وجود آوردند که این اتفاق مبارک را در خور و سزاوار تجلیل می‌دانم.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی درخشان به ملت بزرگوار ایران و مسئولان، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال، امیدوارم کلیه جوانان کشورمان در تمامی رقابت‌ها و نیز در عرصه زندگی سربلند و پیروز باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon