زیرساخت‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود

زیرساخت‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف زیرساخت‌های ورزشی در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی عصر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران شهرستان شهرکرد اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، استان ظرفیت برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف را دارد و مسئولان باید در تکمیل زیرساخت‌های ورزشی بیشتر تلاش کنند.

وی برنامه‌ریزی اصولی و بلند مدت را اساس کار تکمیل زیرساخت‌ها و ساخت المپیک ورزشی در استان دانست و افزود: دهکده المپیک سامان و کمپینگ کوهرنگ می‌تواند در برگزاری ارودهای بین المللی کمک کند چرا که استان ما ظرفیت تأمین اکسیژن مورد نیاز برای ورزشکار را دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت گذشته فعالیت‌های خوبی را در راستای پیشرفت تمامی رشته‌های ورزشی انجام داده است، بیان کرد: ادغام وزارت ورزش و وزارت جوانان از کارهای اشتباهی بود که در دولت گذشته انجام شده است.
سلیمانی خاطرنشان کرد: معقوله جوانان از ورزش جدا است و باید مسائل ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان در وزارت جوانان باید پیگیری و دنبال شود.

وی ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و تقویت و تربیت روحیه قهرمانی و قهرمان‌پروری را یکی از مهم‌ترین وظایف ورزش و جوانان عنوان کرد و ادامه داد: ورزشکاران و پهلوانان در نظام جمهوری اسلامی با عملکرد صحیح خود علاوه بر کسب رتبه‌های برتر روحیه جوانمردی و ایثار را به جهانیان آموزش دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کمبود اعتبارات در حوزه ورزش و جوانان افزود: با توجه به اینکه اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص داده نشده است اما پروژه‌های فرهنگی و ورزشی خوبی در استان افتتاح شده است.

سلیمانی افتتاح فرهنگسرای بزرگ شهرکرد را یکی از بزرگ‌ترین اقدامات مسئولان استانی دانست و بیان کرد: تکمیل این فرهنگسرا به 2 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon