قصاب مردم الصقلاویه عراق به هلاکت رسید

قصاب مردم الصقلاویه عراق به هلاکت رسید

خبرگزاری تسنیم: منابع عراقی از کشته شدن فرد تکفیری که به ذبح‌کننده داعش در الصقلاویه در شمال غرب فلوجه در استان الانبار در غرب این کشور معروف بود، خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه النهرین، جبار المعموری از فرماندهان نیروهای مردمی در استان دیالی اعلام کرد: نیروهای امنیتی و مردمی طی عملیاتی عمق ناحیه الصقلاویه در 10 کیلومتری شمال فلوجه موفق به هلاکت عبدالرزاق ملقب به ذبح‌کننده داعش شدند.

وی افزود: عبدالرزاق در طول ماه‌های گذشته اقدام به سر بریدن بیش از 20 نفر از ساکنان الصقلاویه و مثله کردن اجساد آنها به بهانه‌های واهی کرده است. داعش جنایت شنیعی علیه ساکنان ناحیه الصقلاویه انجام داده و کشتارهای جمعی مرتکب شده است و سازمان‌های بین‌المللی باید علیه این جنایات اقدامات خاصی انجام دهند.

شهر الصقلاویه در شمال غرب فلوجه در استان الانبار عراق و در حدود 65 کیلومتری بغداد واقع شده است. تعداد ساکنان آن بالغ بر 50 هزار نفر و مساحت آن حدود 42 کیلومتری مربع است. الصقلاویه منطقه‌ای زراعی است که عشایر المحامده و برخی عشایر دیگر در آن زندگی می کنند. در برخی از مناطق این شهر آثار تاریخی متعلق به دوران عباسیان دیده می شود. وجه تسمیه این شهر به خاطر نوع اسبانی است که صقلاوی نام دارد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت