پدر و مادر شهید «احمد دلیل» بعد از ۳۱ سال فرزندشان را در آغوش می‌گیرند

پدر و مادر شهید «احمد دلیل» بعد از 31 سال فرزندشان را در آغوش می‌گیرند

خبرگزاری تسنیم: دیگر صبر و تحمل به سرآمد، دیگر شب‌های غصه و غم به سرآمد و مادر و پدری قد خم دیده و منتظر بعد از ۳۱ سال فرزند عزیز و شهیدشان را در آغوش می‌گیرند و به این چشم انتظاری پایان می دهند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری، امام جعفرصادق(ع) فرزندی دیگری از فرزندان پاک و صدیق این نظام مقدس که برای پاسداری از این انقلاب و آرمان‌های امام راحل جانانه دفاع کرد بر روی دستان مردم شهیدپرور وقدرشناس شهرستان بیرجند، مرکز خراسان جنوبی با شکوهی خاص تشییع شد و به دیارش رفت تا در آرامگاه ابدیش آرام گیرد.

شهید احمد دلیل، فرزندی از روستای ورزگ از توابع شهرستان قاین در استان خراسان جنوبی در اسفندماه سال 63 در عملیات بدر شربت شهادت را نوشید و به جمع همرزمان شهیدش پیوست و اینک بعد از 31 سال چشم انتظاری به آغوش پرمهر و محبت خانواده‌اش بازمی‌گردد تا مرهمی باشد برای پدری که باکمری خم و محاسنی سفید و دستان پینه‌بسته و مادری که چه شب‌هایی چشم به در دوخته و لالایی‌ها که برایش خوانده به یاد می‌آورد و چه اشک‌هایی که برای دلتنگی‌اش ریخت و حالا او می‌آید تا پدر و مادر دوباره در آغوش گرم خود گیرند.

مادر شهید می‌گوید دیگر امیدم نا امید شد و فکر می‌کردم احمدم زنده است، ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم که پیکر پسرعزیزم به وطن بازگشت.

شهید دلیل: دعا برای امام زمان (عج) را فراموش نکنید

شهید احمد دلیل در وصیت نامه‌اش  بر روی کاغذهای این گونه نوشته بود که «پروردگار را سپاس مى‌‌گویم که به من فرصت داد تا اسلام را بشناسم تا در خاموشى جهل و شرک از دنیا نروم. آرى انقلاب اسلامى باعث شد تا من از زندگى مادى و پست و زودگذر دنیا خارج شوم و با دیدگاه توحیدى و بینشى وسیع به جهان بنگرم و شهادت و مرگ را تولدى دیگر در جهت جاودانگى انسان بدانم.

پروردگار را سپاس مى‌گویم که این نعمت بزرگ، امام خمینى(ره) را براى ما فرستاد تا ما را از ظلمت‌ها نجات دهد و راه روشنایى را نشان‌مان دهد. ما را روانه میدان‌هاى مبارزه کرد تا لوله‌هاى تفنگمان را بر قلب کفر جهانى نشانه رویم و تنها آرزویم شرکت در جبهه و شهادت در راه الله است و بعد پیروزى اسلام بر کفر جهانى.

من اکنون در وصیت به آن عملى که خود درست از عهده آن برنیامدم شما را توصیه مى‌کنم و آن تقوا است. از پدرم و مادرم و تمام دوستان و آشنایان مى‌خواهم که به جاى گریه و عزادارى مجلس شادى راه بیندازید و تقوا، تقوا را نصب العین خود قرار دهید.

پدر و مادر عزیز و مهربانم، از زحمت‌هایى که برایم کشیدید و من نتوانستم در دنیا جبران کنم پوزش مى‌طلبم و امیدوارم مرا ببخشید و بتوانم در آخرت جبران آن همه زحمت‌هاى شما را بنمایم و از پدر و مادر مهربان و تمام اقوام و دوستان مى‌خواهم اگر چنانچه از این حقیر بدى دیده‌اید مرا ببخشید و از شما مى‌خواهم که از دعا براى امام عزیز فراموش نفرمائید.

و از تمام هم میهنان عزیز و گرامى مى‌خواهم که از کمک‌هاى خود به جبهه‌ها جنگ ( مالى و جانى ) دریغ نفرمایید و همه شما عزیزان را به خداى بزرگ مى‌سپارم. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته . خداحافظ»

پیکر مطهر شهید احمد دلیل صبح امروز پنجشنبه در شهرستان قاین تشییع و به زادگاهش روستای ورزگ منتقل و در آرامگاه ابدیش در کنار سایر همرزمانش آرام می‌گیرد.

گزارش  از حمید قربانی

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی