آیت‌الله حسینی‌زنجانی: سیره زندگی حضرت معصومه (س) در جامعه امروز تبیین شود


آیت‌الله حسینی‌زنجانی: سیره زندگی حضرت معصومه (س) در جامعه امروز تبیین شود

خبرگزاری تسنیم: مرجع عالیقدر جهان اسلام و تشیع با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت معصومه(س) گفت: سیره زندگی حضرت معصومه (س) در جامعه امروز تبیین شود.

آیت‌الله سید‌محمد حسینی‌زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان در مورد ویژگی‌های شخصیتی بارز بانوی دو عالم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: روشن است که این بزرگوار از سلاله وحی و نبوت و خاندان پیامبر(ص) است.

وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) از فضایل معنوی بالایی برخوردار هستند، بیان کرد: عنایات ایشان شامل حال بسیاری از مردم شده و مردم در سایه توسل به ایشان به نتیجه‌های پربرکتی در زندگی خود دست یافتند.

مرجع عالیقدر جهان اسلام و تشیع تصریح کرد: حضرت معصومه‌(س) در سایه عنایات خود به مردم به کریمه اهل بیت معروف شدند و سفارشات امام رضا‌(ع) در مورد این بزرگوار نشان از شأن و شخصیت والای ایشان دارد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه‌های پربرکتی از مدت زمانی که این بانوی بزرگوار در قم رحلت فرمودند به دست آمده، ابراز کرد: مردم بارگاه ایشان را به نحو احسن بنا کردند که مورد توجه شیعیان جهان اسلام است.

آیت‌الله حسینی زنجانی عنوان کرد: حرم حضرت معصومه‌(س) آشیانه آل محمد(ص) است که اثری بهتر و والاتر از وجود حوزه علیمه قم که حرف نخست را در جهان تشیع می‌زند، ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مجتهدان عالی قدری در حوزه علیمه قم تربیت می‌شوند که و تربیت این مجتهدان از برکات حضور بانوی کریمه اهل بیت است.

مرجع عالیقدر جهان اسلام بیان کرد: الگوی این بانوی بزرگوار از جنبه تقوا تنها به زنان اختصاص ندارد و بانوان و مردان باید در حدود خود تقوا پیشه کنند.

وی عنوان کرد: همه مردم باید از ارواج بزرگوارن استمداد جویند تا از  راه معرفت و عصمت این بزرگواران منحرف نشوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon