فرکی: ثابت کردیم خارج از خانه نیز می‌توانیم پیروز شویم

فرکی: ثابت کردیم خارج از خانه نیز می‌توانیم پیروز شویم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با برتری مقابل سایپا ثابت کردیم برای سپاهان که مدعی قهرمانی است بازی‌های داخل و خارج خانه فرقی ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: تیمی که مدعی عنوان قهرمانی است بازی داخل یا خارج خانه برایش فرقی نمی‌کند. من از ابتدا به بچه‌ها این روحیه را داده بودم که می‌توانید در بازی امروز مقابل سایپا به پیروزی برسید. خوشحالم که این موضوع ثابت شد و توانستیم با پیروزی 2 بر صفر مقابل سایپا سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: روی این بازی برنامه‌ریزی دقیقی داشتیم و در طول هفته خیلی تمرین کرده بودیم. در نیمه اول مالکیت توپ با ما بود و سایپایی‌ها به دنبال ضدحمله بودند که خوشبختانه ضدحملات آنها را کنترل کردیم. در نیمه دوم نیز بعد از وقفه‌ای که در بازی به دلیل قطع برق افتاد، دل نگرانی داشتیم که این موضوع به ضرر کدام تیم تمام خواهد شد، ولی بعد از آمدن برق توانستیم به گل برسیم و مجدداً بعد از گلزنی ما برق رفت. بعد از آمدن مجدد برق تا انتهای مسابقه، بازی را کنترل کردیم و در نهایت روی تجربه حاج‌صفی به گل دوم رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین خاطر نشان کرد: خوشحالم که با 13 امتیاز به سراغ وقفه‌ای می‌رویم که به دلیل بازی‌های تیم ملی در لیگ افتاده است. سعی می‌کنیم در این مدت به خوبی تیم‌مان را بازسازی کنیم تا از این پس نیز به همین ترتیب به پیش برویم. ما شایستگی پیروزی را داشتیم و خدارا شکر می‌کنیم که ثابت کردیم پیروزی‌های سپاهان تنها به دلیل کیفیت بازی بازیکنانش است.

فرکی در مورد جدایی احسان حاج‌صفی از تیم سپاهان نیز اظهار داشت: تنها چیزی که می‌دانم این است که حاج‌صفی روادیدش را گرفته و کارهای خود را برای سفر به آلمان انجام داده است. من بازیکنان زیادی دارم که متأسفانه آنها را در اختیار ندارم.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon