"بیت‌الله" هرچه از نظر مقام‌های قهرمانی و ورزشی بالاتر می‌رفت، افتاده‌تر می‌شد


"بیت‌الله" هرچه از نظر مقام‌های قهرمانی و ورزشی بالاتر می‌رفت، افتاده‌تر می‌شد

برادر مرحوم روح‌الله داداشی با بیان اینکه تبسم "بیت‌الله عباس‌پور" هرگز از ذهن دوستان و طرفداران او پاک نمی‌شود، گفت: "بیت‌الله" هرچه از نظر مقام‌های قهرمانی و ورزشی بالاتر می‌رفت، افتاده‌تر می‌شد.

علی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان "هر مسابقه‌ای که بیت‌الله عباس‌پور در آن شرکت می‌کرد سبب می‌شد تا خاطره خوبی در ذهن ما شکل بگیرد" اظهار داشت: بهترین خاطره‌ای که من از وی در ذهن دارم این است که هرچه از نظر مقام‌های قهرمانی و ورزشی بالاتر می‌رفت، افتاده‌تر می‌شد.

وی با بیان اینکه تبسم و لبخند "بیت‌الله عباس‌پور" هرگز از ذهن دوستان و طرفداران او پاک نمی‌شود،‌ گفت: او همیشه روی لب خود تبسم و لبخند زیبایی داشت.

برادر مرحوم "روح‌الله داداشی" به ذکر خاطره‌ای از آخرین دیدار خودش با بیت‌الله عباس‌پور پرداخت و گفت: حدود 15 روز پیش که در بیمارستان به ملاقات مرحوم عباس‌پور رفتم، او به من گفت: "علی، من را ببخش که نتوانستم در مراسم چهارمین سالگرد فوت مرحوم روح‌الله داداشی حاضر شوم".

وی افزود: این سخن بیت‌الله سبب شد تا هر دوی ما گریه کنیم و من به او گفتم: "امیدوارم سال آینده بتوانی در مراسم پنجمین سالگرد روح‌الله شرکت کنی" و این خاطره، تلخ‌ترین خاطره‌ای است که من از مرحوم بیت‌الله عباس‌پور در ذهن دارم.

داداشی با بیان اینکه بیت‌الله عباس‌پور در مسابقات "مسترالمپیا" شرکت می‌کرد و مقام‌های زیادی را به دست آورده است، اظهار داشت:‌ بیت‌الله عباس‌پور چندین سال در مسابقات مختلف شرکت کرد و هرچقدر عنوان قهرمانی بیشتری به دست ‌آورد همانند درختی بود که پس از بارور شدن متواضع‌تر می‌شد.

انتهای پیام/ی*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی