دفع حملات انتحاری داعش و دستگیری یکی از سرکردگان تکفیری‌ها

دفع حملات انتحاری داعش و دستگیری یکی از سرکردگان تکفیری‌ها

منابع عراقی از کشته‌شدن مسئول امور مالی داعش و دستگیری سرکرده برجسته این گروهک تکفیری در شرق فلوجه، پاکسازی دو منطقه مهم در غرب الرمادی و دفع حملات انتحاری داعشی‌ها خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های عراق، یک منبع در فرماندهی نیروهای مقاومت اسلامی، گردان‌های سیدالشهداء(ع) در استان صلاح الدین عراق اعلام کرد نیروهای این یگان، یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش موسوم به "مسئول امور مالی ولایت دجله داعش" ملقب به برزان العکروک التکریتی را در بیجی به هلاکت رساندند.

این منبع افزود یگان‌های دیگری از نیروهای داوطلب مردمی، مقر جدید فرماندهی داعش در منطقه القراج صلاح الدین را منهدم کردند که به کشته شدن چهار داعشی از جمله هیثم حمد حمیک سرکرده آنها منجر شد.

دستگیری سرکرده برجسته داعش در شرق فلوجه

خبر دیگر اینکه یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در عملیات امنیتی در شرق فلوجه به دام افتاد.

یک منبع مسئول در فرماندهی نیروهای داوطلب مردمی در استان الانبار گفت نیروهای امنیتی با پشتیبانی یگان‌هایی از نیروهای داوطلب مردمی و عشایر توانستند یکی از سرکردگان شاخص گروه تروریستی داعش به‌نام علاوی الکربولی را در یک  عملیات امنیتی در منطقه الشیحه در مرکز شهرستان الکرمه در شرق فلوجه دستگیر کردند.

این منبع افزود نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی تمام راه‌های منتهی به مکانی که الکربولی حضور داشتند، بستند و توانستند این سرکرده داعشی را دستگیر کنند.

پاکسازی دو منطقه مهم در غرب الرمادی از لوث داعش

خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی در یک عملیات امنیتی در غرب شهر الرمادی، دو منطقه مهم القادسیه اول و القادسیه دوم در غرب الرمادی را پس از درگیری‌های شدید که به کشته شدن ده‌ها داعشی و فرار برخی دیگر منجر شد، پاکسازی کنند.

نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی همچنان به عملیات گسترده برای پاکسازی منطقه التامیم از لوث تروریست‌های داعشی ادامه می‌دهند.

خبر دیگر اینکه نیروهای یگان امنیت ملی با همکاری تیپ 45 لشکر 11 یک انبار مهمات داعش را در منطقه سبع البور در شمال بغداد کشف و ضبط کردند که حاوی ده‌ها بمب و موشک بود.

یک منبع امنیتی با اعلام این خبر افزود نیروهای امنیتی عملیات جست‌وجو را برای دستگیری تروریست‌ها آغاز کرده‌اند.

دفع حملات انتحاری داعشی‌ها در شرق فلوجه

یک منبع در فرماندهی عملیات استان الانبار اعلام کرد نیروهای داوطلب مردمی توانستند سه حمله تروریست‌های داعشی با خودروی بمب‌گذاری شده به ایست‌های بازرسی در مناطق الحمیره، البوحمود العزیز و الشهابی در شرق فلوجه را دفع کنند و توانستند این خودروها را پیش از رسیدن به ایست‌های بازرسی منهدم کنند.

به گزارش الفرات، نیروهای داوطلب مردمی توانستند حملات گسترده گروه تروریستی تکفیری داعش با خودروهای بمب‌گذاری شده و تروریست‌های انتحاری را دفع کنند که در نتیجه 13 تروریست به هلاکت رسیدند و دو خودروی آنها منهدم شد.

خبر دیگر اینکه چهار تروریست داعشی در درگیری‌های مسلحانه شمال فلوجه کشته شدند.

نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی روز چهارشنبه توانسته بودند 50 داعشی را در بیجی به هلاکت برسانند.

یک منبع در فرماندهی نیروهای داوطلب مردمی در استان صلاح الدین از بمباران مواضع مهم داعش و کشته شدن 57 تروریست خبر داد.

این منبع افزود نیروهای داوطلب مردمی در بیجی هم پنج تروریست داعشی را دستگیر کردند.

پاک‌سازی 10 روستا در جنوب کرکوک از لوث داعش

خبر دیگر اینکه نیروهای عراقی توانستند 10 روستا در جنوب استان کرکوک را از لوث تروریست‌های تکفیری پاک‌سازی کنند و امنیت را به آنها برگرداندند.

یک منبع محلی در کرکوک گفت نیروهای عراقی حملات خود را از شهرک داقوق در 175 کیلومتری بغداد آغاز کردند و  توانستند منطقه‌ای به‌مساحت 250 کیلومترمربع را از سیطره باندهای جنایتکار داعشی آزاد کنند.

کشته‌شدن چهار سرکرده داعش در غرب الرمادی

یک منبع در فرماندهی عملیات الجزیره و البادیه در استان الانبار از بمباران مقر سرکردگان داعشی در منطقه الکصریات در شرق ناحیه البغدادی خبر داد که در نتیجه آن چهار تروریست کشته شدند.

خنثی‌شدن 450 بمب در غرب شهر سامراء

یگان مهندسی یکی از گروه‌های مردمی موسوم به سرایا السلام توانست 247 بمب کارگذاشته شده در منطقه اللاین و 203 بمب کارگذاشته شده در کارگاه‌های الطابوق در غرب سامراء را کشف و خنثی کنند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت
فلای تو دی