برطرف‌کردن مشکلات کشاورزان دغدغه مسئولان باشد


برطرف‌کردن مشکلات کشاورزان دغدغه مسئولان باشد

امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: حل مشکلات کشاورزان دغدغه اصلی مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودبار جنوب، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا حسینی امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: در دین مبین  اسلام تاکید بر آن شده است این که مومنین باید به امور دیگر مسلمانان نیز توجه کنند برای رفع حل مشکلات برداران دینی خود گام بر دارد کسی که به امور مردم بپردازد و گره از مشکلات کسی بر دارد و به دیگران بها دهد چه کسانی ،چه قدمی باشد در قیامت همنشین پیامبر ،اولیاء الهی،شهدا ،صالحین خواهد بود.

امام جمعه رودبارجنوب افزود: انسان در زندگی نباید فقط به فکر خودش باشد و فقط به فکر حل مشکلات خودش، و انسان مسئولیت‌های در برابر جامعه و افراد دارند.حل مشکلات و رفع گرفتاری از مردم برای و مصائب مومنین را برطرف کند یکی از وظائف شرعی و دینی همه مومنین است و باید به این امر مهم ارزش بدهیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در ایام حج هستیم بعضی از افراد چندین بار به حج تمتع یا حج عمره می‌روند و به فکر سایر مومنین نیستند.

حسینی به 25 ذی القعده روز دحو الارض اشاره ودر بیان فوائد این روز  گفت: همین بس که کسی که در این روز روزه بگیرد و شبش رابه عبادت بایستد مثل این است که هفتاد سال عبادت را دارد روز دحو الارض که برابربا میلاد حضرت ابراهیم خلیل و حضرت عیسی مسیح وخروج رسول اکرم( ص) از مدینه به همراه هزارن نفر از مردم و اصحاب در حجه الوداع  نیز در همین روز بود.

امام جمعه موقت رودبار به 17 شهریور 1357که به جمعه سیاه  و به شهادت رسیدن جمع زیادی از مردم کشورمان در میدان ژاله  تهران اشاره و بیان داشت : که در روز جمعه 17 شهریور ماه به خیابانها آمدند و ارتشبد اویسی در این روز نخستین اعلامیه فرمانداری نظامی را صادر کرد و مردمی که در میدان ژاله و خیابان‌ها اطراف بودند را به خاک وخون کشیدند و بنابر بعضی از نقل ها بیش از 4000 نفر شهید و تعدادی زیادی نیز مجروح شدند.

وی افزود:  باید یادآورشد که این ملت وارثان همان شهدا هستند که دشمنان باید بدانند که مردم با دست خالی دشمنان این ملت شکست دادند و امروز در مقابل زیادخواهی و مداخله دشمنان خواهیم ایستادو با بی حیایی خواب تعبیر نشدنی حمله نظامی  به ملت ایران را تکرار می‌کنند و از گزینه‌های روی میز سخن می گویند شایسته آن است که سربازان و مدافعان ملت ایران آمادگی کامل خویش را در برابر هر گزینه دشمن را به طور کامل داشته باشند .

امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان پدافند هم بر این نکته تذکر آمادگی را داده‌اند و دولت وملت بیدارند و همه نقشه و دسیسه‌های آن‌ها را رصد می‌کنند و قطعا پاسخ محکمی خواهند داد.

امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: حل مشکلات کشاورزان دغدغه اصلی مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon