خراسان جنوبی در کاهش تلفات سوانح رانندگی رتبه نخست را کسب کرد

خراسان جنوبی در کاهش تلفات سوانح رانندگی رتبه نخست را کسب کرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: پلیس راهنمایی رانندگی خراسان جنوبی توسط ناجا در حوزه کاهش درصد تلفات ناشی از سوانح رانندگی در سه ماهه اول امسال رتبه اول کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با عنایت و لطف خداوند متعال و به کارگیری تمامی امکانات و تقویت نقاط قوت و اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی و همکاری هدفمند و موثر مردم قانون‌مدار استان سبب شد پلیس راهنمایی رانندگی خراسان جنوبی رتبه اول کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی را در سه ماهه نخست امسال توسط ناجا کسب کند.

وی با بیان اینکه تلاش شده بهترین شرایط برای شهروندان در این مدت فراهم شود، افزود: کسب این رتبه نشانه تلاش، کوشش، همکاری و تعامل بین همه بخش‌های فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی و تمام سازمان‌ها و نهاد‌ها است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: افتخار پلیس خدمتگزاری به مردم است و پلیس راهور با استقرار اکیپ‌های ویژه گشت در معابر درون شهری تخلفات را به صورت محسوس و نامحسوس کنترل و با رانندگان متخلف و پرخطر برخورد جدی کرده است.

رضایی بیان کرد: با افزایش دوربین‌های کنترل تخلفات قدمی ارزنده در راستای کاهش ترافیک و جلوگیری از تصادفات در استان برداشته شده است.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی بر اساس ارزیابی ناجا در حوزه کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی در سه ماهه نخست امسال با 75 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه در بین استان‌های سراسر کشور رتبه اول را کسب کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی خراسان جنوبی گفت: کسب این رتبه نتیجه همکاری، هم افزایی و همدلی مردم با پلیس است که در این خصوص مورد تقدیر نیروی انتظامی کشور قرار گرفته است.

رضایی بیان کرد: هدف اصلی پلیس در انجام ماموریت‌ها رضای خداوند و مردم است و امیدواریم مردم استان همچون گذشته همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد استمرار موفقیت‌های حاصله در کاهش تصادفات و کشته‌ها و مجروحان حوداث رانندگی در استان باشیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی