مازندران ظرفیت تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال را دارد


مازندران ظرفیت تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال را دارد

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از ورزشکاران استان در تیم‌های لیگ برتری استان‌های دیگر حضور دارند, گفت: مازندران ظرفیت تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال را دارد.

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از ساری، محمد دامادی عصر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: مازندران ظرفیت بالایی در حوزه ورزش دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و استعداهای بالای فوتبال در مازندران ولی این استان از داشتن تیمی در لیگ برتر فوتبال مازندران محروم است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با  اشاره به اینکه مردم ساری به ورزش علاقه خاصی دارند، تصریح کرد: تیم فوتبال جوان ساری  در لیگ دسته دوم کشور با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و امیدواریم  سال اینده به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

دامادی با  اعلام اینکه تیم جوان ساری متعلق به همه مردم استان و به‌ویژه شهر ساری بوده و باید از این تیم حمایت کرد، افزود: همه دستگاه اجرایی موظف هستند از تیم‌های ورزشی استان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب بنده به عنوان مالک تیم جوان ساری به هیچ‌عنوان جنبه انتخاباتی ندارد،  افزود:  بنده در سال‌های گذشته در تیم صنعت ساری حضور داشتم و 300 میلیون تومان به این تیم کمک مالی داشتم و در حال حاضر این تیم را با 700 میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران  با بیان  اینکه تیم صنعت ساری در گذشته با مشکلات مالی مواجه بوده و  اجرای سیاست‌های بنده در تیم فراهم نبوده است،  گفت: تحویل تیم در این برهه از زمان را ریسک بزرگ می‌دانم  و اتفاقی که در سال انتخابات به وجود امده است کار را برای بنده دشوار کرده است.

دامادی؛ در باره واگذاری زمین به مالک سابق باشگاه نساجی، گفت: با وجود اینکه حامی تیم نساجی هستم اما مخالفت را به صورت کتبی با این واگذاری اعلام کردم.

وی با اعلام اینکه ورزش حوزه سیاسی بوده و اگر ابزار کار سیاسی قرار گیرد اشتباه است، ادامه دامه داد: تیم  جوان ساری متعلق به جوانان ساری بوده و تیم را کاملا از حاشیه دور خواهیم کرد و فقط به دنبال انسجام و وحدت  در تیم خواهیم بود.

دامادی با بیان اینکه تیم جوان ساری در نخستین دیدار خود از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور میزبان تیم پیام کاشمر است، افزود: این دیدار به یاد غواص شهید معلمی در ورزشگاه شهید متقی ساری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon