۵ پروژه شرکت «صنایع چوب آستان قدس رضوی» به بهره‌برداری رسید

5 پروژه شرکت «صنایع چوب آستان قدس رضوی» به بهره‌برداری رسید

سرپرست شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی از بهره برداری ۵ پروژه توسط این شرکت در سال ۱۳۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمدجواد طبسی اظهار داشت: در حال حاضر ساخت درهای طرح توسعه صحن آزادی حرم مطهر حضرت رضا(ع) با استفاده از هنرهای اصیل آلات چینی به پایان رسیده است.

وی افزود: همچنین تجهیز سالن جلسات شورای شهر مشهد شامل دکوراسیون داخلی، ملزومات اداری و چوبی و همچنین ساخت و نصب در و چارچوب های بلوک c برج پاژ نیز انجام شده است.

طبسی از تحویل ساخت تجهیزات کتابخانه‌ای و پنجره‌های سنتی در طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) قم خبر داد و افزود: علاوه بر این، تجهیزات و ملزومات اداری تالار شهر شهرداری مشهد با استفاده از محصولات ویژه شرکت صنایع چوب ساخته شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال ساخت توسط این شرکت خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی همچون ساخت نورگیرهای رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی، پنجره‌های هتل قدس مشهد و همچنین درهای شبستان حضرت فاطمه زهرا(س) و حرم مطهر حضرت علی(ع) واقع در نجف اشرف در مرحله ساخت قرار دارند.

سرپرست شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی بیان کرد: کار ساخت در و چارچوب‌های سنتی موقوفات باغ دولت آباد یزد با بهره‌گیری از هنرهای گره چینی و آلات چینی هم اکنون در مرحله مشاوره برای طراحی و بررسی طرح است.

طبسی تصریح کرد: تجهیزات و دکوراسیون هتل نسترن برای تامین تمام تجهیزات همچون مبلمان، کمد و غیره در مرحله نصب و پایان کار و همچنین ساخت در و چارچوب‌های سنتی از نوع گره چینی برای مسجد مالک اشتر ستاد ناجا در تهران نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon