کمالوند: استقلال پر‌مهره‌ترین تیم لیگ برتر است

کمالوند: استقلال پر‌مهره‌ترین تیم لیگ برتر است

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: فردا سعی می‌کنیم در برابر استقلال بازی ارائه دهیم که فوتبال آذربایجان را سربلند کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به جایگاه فعلی که تیم استقلال دارد، ما بازی سختی را فردا روبه‌روی این تیم خواهیم داشت.

وی افزود: بازی کردن با تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه و در هر شرایطی سخت است، اما ما با توجه به امتیاز میزبانی که در اختیار داریم فردا تلاش می‌کنیم در مرحله اول یک بازی خوب را ارائه داده و در مرحله دوم به یک نتیجه ایده‌آل دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم در بازی فردا هواداران فوتبال آذربایجان به استادیوم آمده و ما را در کسب سه امتیاز این دیدار حساس یاری کنند.

کمالوند در خصوص همزمانی بازی‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی گفت: باید با مسئولان سازمان لیگ صحبت کرده و با نامه‌نگاری‌هایی که با آنان می‌کنیم حداقل ساعت بازی‌های ما با تراکتورسازی یکسان نباشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم از این پس طوری برنامه‌ریزی شود که هم تیم تراکتورسازی و هم گسترش فولاد بتوانند در بازی‌های خانگی از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در بازی فردا به دنبال ارائه بازی زیبا هستید یا نتیجه خوب، گفت: علی‌رغم اینکه فوتبال ما این روزها نتیجه‌گرا شده است، اما من همیشه به دنبال این هستم که تیمم بازی‌های زیبایی را ارائه دهد و این را همیشه گفته‌ام که پشت فوتبال خوب مطمئناً نتیجه نیز وجود دارد.

کمالوند تأکید کرد:‌ ما در بازی‌های گذشته فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشته و امیدواریم در بازی فردا هم علاوه بر ارائه بازی زیبا نتیجه خوبی را هم کسب کنیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم استقلال خاطرنشان کرد: استقلال تیمی است که از کادر فنی مجربی برخوردار است که در کنار آنان بازیکنان بسیار خوبی را هم دارد که ما امیدوار هستیم در بازی فردا با ارائه یک فوتبال منطقی 3 امتیاز را هم مال خود کنیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد با اشاره به هدف‌گذاری تیمش در این فصل از رقابت‌ها تصریح کرد: ما امسال به دنبال این هستیم که رتبه‌ای تک‌رقمی را کسب کنیم که در حد و اندازه‌های فوتبال آذربایجان باشد.

کمالوند افزود: ما امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی بلندمدتی که داریم سال به سال رتبه بهتری را کسب کنیم.

وی در خصوص مصدومان گسترش فولاد برای بازی فردا گفت: برای بازی فردا ما مجتبی ترشیز و محمدامین درویشی را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم گسترش فولاد درباره شناختش از تیم حریف گفت: استقلال را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آنان را شناسایی کرده‌ایم اما این را به خوبی می‌دانیم که استقلال پر مهره‌ترین تیم لیگ برتر است.

کمالوند تأکید کرد:‌ فردا با یک سیستم خوب به میدان رفته و سعی می‌کنیم راه‌های گلزنی استقلال را ببندیم. ما می‌خواهیم فردا فوتبالی را ارائه دهیم که فوتبال آذربایجان را سربلند کند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنانش ممنوع‌المصاحبه هستند، گفت:‌ به هیچ‌وجه این حرف صحت ندارد و بازیکنانم می‌توانند با هرجایی که دوست دارند مصاحبه کنند.

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: ما در حال حاضر داریوش شجاعیان را داریم که می‌تواند به تیم ملی کمک کند. شجاعیان در چند هفته گذشته پدیده لیگ برتر بود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon