محمودآباد مرکز تجاری و اقتصادی مازندران شود


محمودآباد مرکز تجاری و اقتصادی مازندران شود

فرماندار جدید محمودآباد گفت: محمودآباد با وجود تاریخچه این شهرستان در امر صادرات برنج و کنف باید آن را به مرکز رشد تجاری و اقتصادی تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد, یحیی یوسف‌پور عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان در سالن اجتماعات غدیر شاخص‌های دولت تدبیر و امید را در منشور اخلاق و فعالیت کاری بیان کرد و اظهار داشت: در این دولت این منشور بسیار مهم است و مدیران نیز باید بر این شاخص پایبند باشند.

وی با تاکید براینکه رعایت بر اخلاق و توجه کاری موجب توسعه یک شهرستان می‌شود، افزود: نخستین توجه بر این شاخص‌ها قانونمندی است و اجرای درست قانون، حاشیه‌ها را از بین خواهد برد.

یوسف‌پور با بیان اینکه در دومین اصل توجه بر منشور شاخص‌ها، برنامه‌محوری است، تصریح کرد: اولویت‌بندی بر پروژه‌های نیمه‌کاره با آغاز فعالیت در این شهرستان دستور خواهد گرفت و برنامه‌های آینده با نقطه نظرات نخبگان پیگیری می‌شود.

فرماندار محمودآباد با اعلام اینکه دیگر شاخص مهم بر اصل مردم محوری و توجه به مطالبات مردم این شهرستان است، گفت: اخلاق‌محوری باید سرلوحه کاری همه مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی باشد تا در تعالی دینی به ارائه خدمت بپردازیم.

وی با تاکید براینکه باید از تجربیات مدیران گذشته استفاده و در راستای توسعه و رشد اقتصادی تلاش کرد، افزود: با توجه به گذری بر مطالعه پیشینه محمودآباد، این شهرستان دارای جاذبه‌ها و توانمندی‌هایی در بخش‌های کشاورزی، صنعت توریست، صید و صیادی است.

یوسف‌پور با اعلام اینکه باید با شناسایی ظرفیت‌ها به برنامه‌ریزی این قابلیت‌ها پرداخت، گفت: با وجود تاریخچه این شهرستان در امر صادرکننده برنج و کنف باید آن را به مرکز رشد تجاری و اقتصادی مازندران تبدیل کرد.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه باید زمینه‌های اقتصادی را در این شهرستان فراهم کرد، افزود: زمینه حضور سرمایه‌گذاران ایجاد کسب و کار در صنعت و واحدهای تولیدی است که باید به این امر توجه شود.

وی با تاکید براینکه باید بین احزاب سیاسی و گروه‌های فعال یک هم‌گرایی ایجاد کنیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید بدانند که مردم در همه عرصه با حضور خود سنگ تمام گذاشتند و شاید تاکنون وظایف خود را بدرستی عمل نکرده و از این پس باید برای ایجاد رفاه و دریافت مطالباتشان تلاش کنیم.

یحیی یوسف‌پور قبل از انتصاب فرمانداری شهرستان محمودآباد به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندر انزلی فعالیت داشته که علاوه بر آن در حوزه کاری خود شهردار فومن، بخشدار سردار جنگل فومن، شهردار ماسوله، کارشناس فرماندار اسلام‌شهر، کارشناس اداره کل سیاسی و امنیتی گیلان، مدیرکل ارزیابی و پاسخگویی مناطق آزاد اردبیل را داشته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon