دسته گل لک برای اولیویرا و حضور پرشور هواداران دو تیم‌


دسته گل لک برای اولیویرا و حضور پرشور هواداران دو تیم‌

تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در قم به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در حال برگزاری است.

در حاشیه این مسابقه، پیش از آغاز بازی تمامی اعضای کادر فنی صبای قم به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و با تونی الیویرا و سایر اعضای کادر تراکتورسازی دیده بوسی کردند.

حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال صبا با دسته گل به سمت نیمکت تیم فصل گذشته‌اش رفت ضمن اینکه مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تراکتورسازی و فصل گذشته صبا نیز به سمت نیمکت صبا رفت.

بر خلاف دیدارهای لیگ بر‌تر، محمدرضا اخباری دروازه‌بان اصلی تراکتورسازی روی نیمکت قرار دارد و مهرداد طهماسبی دروزاه‌بان فصل گذشته صبا به عنوان دروازه‌بان ثابت تراکتورسازی به میدان رفته است.

شاهین ثاقبی و فرید کریمی از تراکتورسازی به سمت نیمکت صبا رفتند و قاسم دهنوی نیز که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد پیش از آغاز این مسابقه از نیمکت تراکتورسازان رخصت گرفت.

میلاد فراهانی، جهانبخش ذبیحی طاهر، امید قربانی، عبدالکریم اسلامی، سامان آقازمانی، ایوسب چاخواشویلی و سعید محمدقمی نیمکت نشینان صبا در این بازی هستند.

روی نیمکت تراکتورسازی محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، حمزه یونس، آیان رامسی، احمد عبدالله‌زاده، می‌رهانی هاشمی و علی حمودی حضور دارند.

تماشاگران دو تیم حضور قابل توجهی در ورزشگاه دارند چنان که حدود 200 تماشاگر تیم تراکتورسازی نیز در ورزشگاه حاضر هستند و حدود 500 هوادار صبا از این بازی دیدن کرده‌اند.

اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام (ره) قم همانند مسابقات گذشته صبا در قم، غیر فعال و خراب است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی