روحانی از من برای حضور در دولت دعوت کرده است/ در مجلس می‌مانم

روحانی از من برای حضور در دولت دعوت کرده است/ در مجلس می‌مانم

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بوکان در مجلس می‌گوید: من به سهم خود از دعوت شما از حقیر برای حضور در جمع همکاران دولت تشکر می‌کنم ولی ولی من نمایندگی مردم ایران و نوکری مردم بوکان را جسارتا با جایگاه شخص شما هم عوض نکرده و نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در صحن علنی امروز مجلس و در نطق میان‌دستور اظهار داشت: اقبال عمومی از دولت تدبیر و امید موجی از نشاط و امید را ایجاد کرده که نگه داشتن این نشاط، مسئله بسیار مهمی است و امیدواریم حجت‌الاسلام حسن روحانی با تدبیر حرکت کرده و به گونه‌ای رفتار کند که دامنه این امیدواری در میان مردم افزایش یابد.

وی ادامه داد: دولت اعتدالی حسن روحانی به آن میزان که از جایگاه مردمی و ویژه‌ای برخوردار است، مخالفان ویژه‌ای هم خواهد داشت که به دو دسته طبقه‌بندی می‌شوند؛ یک دسته اصولگرایان افراطی هستند که شرایط امروز، یادگار رفتار و عمل آنهاست و دسته دوم اصلاح‌طلبان افراطی که آن روز‌ها یاگار آنها است. 

نماینده مردم بوکان در مجلس افزود: البته هر دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب افراطی جایگاه مردمی خود را از دست داده‌اند ولی ما باید یار و یاور دولت یازدهم باشیم و با پرهیز از سهم‌خواهی و حفظ استقلال خود و احترام به استقلال دولت، مسیر خدمت به مردم را بیش از پیش مهیا کنیم. 

عثمانی با اشاره به نشست روز یکشنبه نمایندگان با حجت‌الاسلام حسن روحانی گفت: رئیس جمهور منتخب در نشست روز یکشنبه از 3 سرمایه اصلی خود را مردم، رهبری و تعامل قوا دانست. تذکر می‌دهم که کلید حفظ این سرمایه‌ها همان عمل به دستورات مقام معظم رهبری است و اگر وی نگرانی‌های رهبر انقلاب را نگرانی خود بداند و نصایح ایشان را چراغ راه خود قرار دهد، مطمئن باشد که نه تنها سرمایه‌اش، بلکه سرمایه‌های مادی و معنوی ملت حفظ و افزایش خواهد یافت. 

وی در ادامه تصریح کرد: تمام مردم ایران از جمله مردم کردزبان منتظر آن کلیدی هستند که وعده آن را دادید. شما گفتید حقوقدان هستم لذا مردم کرد امید بسته‌اند که رئیس جمهور حقوقدان آنها حقوق حقه آنها را بدهد. 

نماینده مردم بوکان در مجلس تاکید کرد: من به سهم خود از دعوت شما از حقیر برای حضور در جمع همکاران دولت تشکر می‌کنم و به عرض شما می‌رسانم که این دعوت نشان از توجه شما به وعده‌هایی است که به قومیت‌ها داده بودید. ولی من نمایندگی مردم ایران و نوکری مردم بوکان را جسارتا با جایگاه شخص شما هم عوض نکرده و نمی‌کنم و در این جایگاه بهتر می‌توانم خادم ملت ایران و حامی سیاست‌های درست شما باشم. 

عثمانی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش خاطرنشان کرد: نکات زیادی در خصوص تورم کمر‌شکن، فشار بر اقشار مردم بوکان، بیکاری جوانان تحصیل‌کرده، نبود آب آشامیدنی و قیمت نازل محصولات کشاورزی خصوصا گندم وجود دارد. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
او پارک
پاکسان
میهن
طبیعت
گوشتیران
triboon