بشار اسد: ملت سوریه در ریشه کن کردن تروریسم مصمم است

بشار اسد: ملت سوریه در ریشه کن کردن تروریسم مصمم است

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور سوریه در دیدار با رئیس مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که ملت سوریه در ریشه کن کردن تروریسم و افکار افراطی مصمم است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که  ملت سوریه در ریشه کن کردن تروریسم و افکار افراطی مصمم است.

بشار اسد در این دیدار تاکید کرد که ملت سوریه مصمم است تا طرح آشتی ملی را ادامه دهد.

لاریجانی در این دیدار همچنین از حمایت ایران از گفت‌وگوی ملی میان سوری‌ها که باعث حفظ حق حاکمیت و وحدت این کشور به دور از مداخلات خارجی خواهد شد، تاکید کرد.
بشار اسد نیز در این دیدار گفت که سوری‌ها از مواضع ایران در قبال سوریه قدردانی کرده و بر تقویت همکاری با ایران در تمامی زمینه‌ها تاکید دارند.

همچنین در این دیدار "علی لاریجانی" گفت که ملت ایران در پشتیبانی از سوریه و تقویت پایداری آن در مبارزه با تروریسم کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس مجلس ایران صبح امروز وارد دمشق شد و بلافاصله پس از ترک فرودگاه ، راهی حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) شد و در مراسم عزاداری رحلت حضرت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن(ع) که در کنار مرقد مطهر برگزار شد، شرکت کرد.

لاریجانی در این سفر با "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه و "جهاد اللحام" رئیس پارلمان سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی لاریجانی در چارچوب سفر منطقه ای خود بعد از دمشق راهی بیروت پایتخت لبنان خواهد شد و در سومین مرحله این سفر به عراق خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان