آیت‌الله نوری‌همدانی: دولت ایجاد اشتغال و بیمه سلامت را در اولویت قرار دهد


آیت‌الله نوری‌همدانی: دولت ایجاد اشتغال و بیمه سلامت را در اولویت قرار دهد

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان گفت: ایجاد اشتغال یکی از وظایف مهم دولت است و پس از آن، بیمه سلامت، گسترش تعاون و بهزیستی در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی که در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخن می‌گفت، با ذکر حدیثی اظهار داشت: هرکس برای مردم وجودش نافع‌تر باشد، در پیشگاه خداوند عزت و عظمت دارد و خداوند به شما توفیق داده است که در این نظام خدمتی به این وسعت را با اخلاص و دلسوزی و درک رنج‌های مردم به‌عهده گرفته‌اید.

مرجع تقلید شیعیان ضمن ابلاغ سلام به رئیس‌جمهور، افزود: رئیس‌جمهور توانسته با تلاش فراوان دولتی را به وجود بیاورد که امثال حضرت‌عالی در آن خدمت می‌کنید و این شایسته تقدیر است.

وی تأکید کرد: طبقه کارگر نزد پیامبر(ص) بسیار احترام داشت و ایشان پینه دست کارگر را که نتیجه کار وی بود، می‌بوسید.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: نخستین کار شما که بسیار مهم است، همین ایجاد اشتغال و کار است که امیدواریم خداوند در این راه شما را توفیق عنایت کند.

مرجع تقلید شیعیان کار دوم نخست دولت را، اجرای بیمه سلامت دانست و گفت: کار دوم شما، اجرای بیمه سلامت است و برای مردم اهمیت بسیار دارد و باید در این کار تلاش بسیاری صورت دهید.

آیت الله نوری همدانی توجه به بهزیستی و حوزه تعاون را از دیگر وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: باید به مشاغل و طرح‌های زودبازده کمک کرد تا مردم در این زمینه بتوانند کارهای خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon