امیرعبداللهیان: جزئیات منتشرشده طرح ایران درباره سوریه تنها "گمانه‌زنی" است

امیرعبداللهیان: جزئیات منتشرشده طرح ایران درباره سوریه تنها "گمانه‌زنی" است

خبرگزاری تسنیم: امیرعبداللهیان اعلام کرد که طرح به‌روزشده ایران درباره سوریه بعد از مشاورت‌های دقیق بین تهران و دمشق به دبیرکل سازمان ملل ارائه می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد که طرح به‌روز شده ایران درباره سوریه بعد از مشاورت‌های دقیق بین تهران و دمشق به دبیرکل سازمان ملل ارائه می‌شود.

وی در عین حال درباره جزئیات طرح ایران که از سوی برخی از رسانه‌ها منتشر شده، آن را تنها "گمانه‌زنی" رسانه‌ای دانست. (بیشتر بخوانید)

حسین امیرعبداللهیان پیش از این از طرح به‌روز رسانی شده ایران درباره سوریه خبر داده بود.

وی بدون اشاره به جزئیات این طرح گفته بود: طرح سیاسی چهارماده‌ای جمهوری اسلامی ایران که توسط آقای ظریف ارائه شده در زمان حاضر یکی از کاراترین و جدی‌ترین طرحهایی است که در دستور کار سازمان ملل و بازیگران بین المللی قرار دارد چون طرحی است مبتنی بر واقعیت‌های موجود، این طرح توسط جمهوری اسلامی ایران به‌‌روز رسانی شده و ما در سفر آقای ولید المعلم، رایزنی‌های بیشتری را با ایشان درباره طرح خواهیم داشت، در سفر آقای بوگدانف جزییات این طرح را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شبکه تلویزیونی المیادیندیروز به‌‌نقل از آنچه یک منبع بلندپایه ایرانی خواند از جزئیات طرح تعدیل شده تهران برای حل بحران سوریه خبر داد.

انتهای پیام/ر*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان