«ماه به روایت آه»‌ زروئی نصرآباد چاپ سومی شد

«ماه به روایت آه»‌ زروئی نصرآباد چاپ سومی شد

خبرگزاری تسنیم: چاپ سوم کتاب «ماه به روایت آه» ناگفته‌هایی از قبل و بعد از شهادت حضرت عباس(ع) از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

مظفر شجاعی قائم مقام انتشارات کتاب نیستان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از چاپ سوم کتاب «ماه به روایت آه»  در شمارگان 1200 نسخه،‌ به قیمت 10 هزار تومان در 182 صفحه خبر داد.

وی گفت: ابوالفضل زروئی نصرآباد در این کتاب روایت تازه‌ای  از زندگانی و شخصیت حضرت ابوالفضل العباس(ع)  ارائه کرده است،‌ این کتاب از زبان دوازده راوی ، ناگفته‌هایی از قبل و بعد از شهادت حضرت عباس را با استفاده از مستندات تاریخی و روایی و پرهیز از اغراق،  روایت می‌کند.

زروئی نصرآباد درباره این کتاب می‌گوید:‌ «تالیف و انتشار این کتاب را وامدار سیدمهدی شجاعی هستم؛ طرح و سوژه کتاب و پیشنهاد نوشتن آن توسط او به من ارائه شد. ابتدا نیز قرار بود کتاب با موضوع زندگی یکی دیگر از شخصیت‌های صدر اسلام نوشته شود، استنادات برای آن نیز جمع شد و پژوهش‌های نخستین نیز برای آن انجام شد، اما در آستانه تالیف و به خاطر مسائلی که در کار پیش آمد به پیشنهاد شجاعی موضوع کتاب به زندگی حضرت ابوالفضل (ع) اختصاص یافت. در این کتاب سعی کردم حساسیت خودم را روی ثبت و روایت صرف واقعیت و پرهیز از غلو  به کار بندم. شاید با خواندن این داستان اینگونه برداشت شود که من روایت خاصی در قصه‌پردازی داشته‌ام و به عرصه‌ای وارد شده‌ام که مربوط به من نبوده است، ولی همه سعی من این بود که قصه را سالم روایت کنم.»

شجاعی هم‌چنین از تجدید چاپ دو اثر سیدعلی شجاعی با عنوان «فصل شیدایی لاله‌ها» و «عاشقی به وقت کتیبه‌ها» خبر داد و گفت: «فصل شیدایی لاله‌ها»  در 2200 نسخه، 182 صفحه به قیمت 9800 تومان به چاپ چهارم رسیده است.

وی افزود: این رمان عاشورایی از 8 ذی‌الحجه آغاز می‌شود و تا خروج امام از مکه ادامه می‌یابد. این کتاب وقایع کربلا را از زبان 7  نفر از اصحاب امام که اسامی آنها را کمتر شنیده‌ایم، روایت می‌کند. «عاشقی به وقت کتیبه‌ها» نیز دیگر کتاب این نویسنده است که به چاپ سوم رسیده است.

شجاعی گفت: این کتاب که دومین مجموعه داستان نویسنده به شمار می‌رود،‌ در بردارنده داستان هایی با عنوان «سیاهی چکیده بر همیشه این روزها»، «بلاهت شرقی»، «رنگین کمان میان مشق‌های باران خورده»، «یک نسخه برای شیدایی»، «لعنت بر این بازی بی‌قاعده»، «شاید شبیه یک حجم بودن» و «این روزها چه رنگی‌اند»، است.

وی هم چنین از چاپ دوم کتاب «ماه به روایت آه» خبر داد و گفت:  ابوالفضل زرویی نصرآباد در این کتاب روایت تازه‌ای  از زندگانی و شخصیت حضرت ابوالفضل العباس(ع)  ارائه کرده است،‌ این کتاب از زبان دوازده راوی ، ناگفته‌هایی از قبل و بعد از شهادت حضرت عباس را با استفاده از مستندات تاریخی و روایی و پرهیز از اغراق،  روایت می‌کند. این کتاب در چاپ سوم در 1200 نسخه به قیمت 10 هزار تومان در 190 صفحه منتشر شده است.

شجاعی هم‌چنین از انتشار مجموعه نمایشنامه‌های مذهبی امیر دژاکام باعنوان «غزل کفر» خبر داد و گفت: این نمایشنامه در شمارگان 1200 نسخه،‌ 176 صفحه و با قیمت 10 هزار تومان تا 3 هفته دیگر منتشر می‌شود. عناوین این نمایشنامه‌ها عبارتند از «ساقی»،‌ «یک دامن ماه و ستاره»،‌ «غزل کفر»، «منطق‌الطیر سلیمانی‌» و «دزد آب» است.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران