۱۲ هزار نفر در قالب ۵ کاروان از اردبیل عازم سرزمین نور شدند


12 هزار نفر در قالب 5 کاروان از اردبیل عازم سرزمین نور شدند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال در قالب سهمیه اعزام کاروان های راهیان نور بیش از ۱۲ هزار نفر در قالب ۵ کاروان عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرهای خلخال، کوثر و نیر به صورت تجمیعی اظهار کرد: تا کنون 2 کاروان دانشجویی، یک کاروان از ناحیه اردبیل و یک کاروان نیز شامل پایوران رسمی سپاه اردبیل، بسیجیان و رزمندگان گردان های امام حسین(ع) از شهرهای کوثر، نیر و خلخال عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا از مناطق فکه، طلائیه، هویزه، اروند کنار و یادمان شهدای 8 سال دفاع مقدس بازدید کنند.

وی افزود: آخرین کاروان راهیان نور استان اردبیل دهم فروردین ماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند تا بتوانند در مدت اقامت خود تا 15 فروردین ماه با پرافتخارترین منطقه عملیاتی جنوب کشور آشنا شده و از مناطق بازدید کنند.

بابازاده تصریح کرد: اعزام کاروان های راهیان نور امسال با کمترین حادثه و تنش همراه بوده به طوری که جوانان و نوجوانان از این کاروان ها استقبال کرده و برخی از خانواده ها به صورت خانوادگی در کاروان های راهیان نور حضور پیدا کرده و عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا با ایثارگری های رزمندگان و جانفشانی آنها بهتر و بیشتر آشنا شوند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل مفید بودن سفر راهیان نور را برای نسل جدید و یادآوری بیشتر برای نسل قدیم مفید و سازنده بیان کرد و گفت: خود این حرکت غرورآفرین سبب شده است انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تهدیدها و توطئه ها در امان بوده و زمینه یک حرکت تحول آفرین و شایسته، بهتر و به شکل منسجم تر فراهم آید.

وی از این رویکرد فرهنگی به عنوان حرکت قابل قبول در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با دوران 8 سال دفاع مقدس و گنجینه های بی بدیل این مرز و بوم یعنی شهدا و ایثارگران خبر داد و افزود: هر چقدر فرهنگ ارزشی و اسلامی ما بتواند به چنین اصول آراسته شود در صیانت از آن می توان امیدوار بوده و جلوی هرگونه اقدام تخریبی را گرفت.

بابازاده با بیان اینکه نامگذاری سال 93 در تلفیقی شایسته از اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به فرهنگ ارزشی آراسته است که این فرهنگ در همه عرصه ها می تواند کشورمان را از تهدید بدخواهان در امان نگه دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon