بیمارستان ترومای اردبیل امسال تجهیز می شود


بیمارستان ترومای اردبیل امسال تجهیز می شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با تکمیل و تحویل بیمارستان ترومای اردبیل در چند ماه آینده دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تجهیز این بیمارستان می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرهاد پورفرضی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بهداشت و روز جهانی سلامت در اردبیل اظهار کرد: با تجهیز این بیمارستان دیگر نیازی به انتقال افراد دچار سوانح و سوختگی به مراکز بیمارستانی استان های همجوار نداریم و قادر می شویم نیاز درمانی، دارویی و پزشکی خود را در این زمینه تامین کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به غیر از اردبیل که دو باب بیمارستان فرسوده و قدیمی دارد در سایر شهرستان ها مراکز بیمارستانی نوسازی و تجهیز شده است، گفت: سعی می کنیم در شمال استان و شهرستان پرجمعیت پارس آباد بیمارستان 145 تخت خوابی این شهرستان را تحویل گرفته و به مجهز شدن آن اقدام کنیم.

پورفرضی تصریح کرد: امسال بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام دادیم قرار است20  پزشک متخصص و فوق تخصص جذب مراکز درمانی و بیمارستانی شود تا زمینه ای فراهم آید تا همه هموطنان استان اردبیل از وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص به ویژه در رشته های مورد نیاز همچون قلب و عروق اطفال و بیماری های ریوی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در کنار تجهیز کادر پزشکی و پیراپزشکی ما در  مراکز بهداشت شهری و روستایی با استفاده از کادر مجرب پرستار و ماما سعی داریم خدمات ارائه شده با کیفیت خوبی انجام شود به طوری که سطح سلامت مناطق روستایی با این فرایند رو به افزایش است.

قائم مقام وزیر بهداشت با گرامیداشت هفته سلامت و بهداشت و گرامیداشت روز جهانی بهداشت بیان کرد: مراقبت از بیماری های حاد بر اثر سهل انگاری در حفظ و صیانت ازسلامت فردی و شدت گرفتن بیماری های قلبی، عروقی مشکلاتی را به وجود آورده که باید به سرعت حل شود.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon