خانواده شهید رضایی نژاد با شهردار ارومیه دیدار کرد

خانواده شهید رضایی نژاد با شهردار ارومیه دیدار کرد

خبرگزاری تسنیم: همسر و دختر شهید داریوش رضایی نژاد با شهردار ارومیه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضائی نژاد به همراه دخترش آرمیتا در دیدار با محمد حضرت پور شهردار ارومیه اظهار کرد: شهر ارومیه به عنوان یکی از شهرهای زیبا و مهماندوست ایران اسلامی است.

وی با تبریک روز فناوری هسته ای به تمامی مردم ایران اسلامی گفت: برای بار سوم از شهر زیبای شهر ارومیه دعوت شدم، مردم ارومیه مردمانی مهمان نواز و دوست داشتنی دارند و برایم تغییر و دگرگونی در فضاهای عمرانی و زیباسازی بسی مایه خرسندی و تعجب بوده است.

همسر شهید رضائی نژاد ضمن قدردانی از مهمان نوازی شهردار ارومیه گفت: عملیات عمرانی و نیز ایجاد فضاهای شاد و زیبا شهرداری ارومیه زبانزد مردم ایران اسلامی بوده است و بجاست از زحمات و تلاش های شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه تقدیر و تشکر نمایم.

پیرانی درباره جایگاه و مقام شهدا گفت: شهید کسی است که از جان خود می گذرد و همه هستی خود، ارزشمندترین داراییش که جانش است را می دهد و آن را فدا می کند، مخلص واقعی این افراد هستند، من بارها به دخترم گفته ام کار اصلی را پدرت و شهدا انجام دادند.

وی افزود: بسیجی آنقدر تواضع دارد که هیچ چیز را برای خود نمی خواهد هر وقت زندگی مشترکم را تحلیل می کنم این ترس را احساس می کنم که داریوش را ندارم، داغ شهید سخت است، اما خیلی خوشحالم، چون امروز داریوش را من بیشتر احساس می کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon