تشدید نظارت و کنترل بازار کهگیلویه و بویراحمد با آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

تشدید نظارت و کنترل بازار کهگیلویه و بویراحمد با آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری تسنیم: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها نظارت و کنترل بر بازار در جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، سالار حسین پور با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت همزمان با آغاز مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها و به منظور برقراری آرامش در بازار، اقدام به تدوین بسته نظارتی و کنترلی بازار کرده است افزود: مردم در این مرحله از اجرای قانون، متحمل فشار های مضاعف نمی‌شود.

حسین پور خاطرنشان کرد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان متولی تعیین، تعدیل، تثبیت و کنترل تولیدات داخلی و خدمات با تدوین این بسته نظارتی آمادگی خود را برای همکاری لازم با دولت به منظور آغاز مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه اعلام کرده است.

وی افزود: بسته نظارتی و کنترلی یادشده با رویکرد پیشگیرانه تدوین شده که در راستای تحقق این بسته نظارتی، 3 هزار و 500 بازرس و 21 هزار ناظر افتخاری در سطح کشور برای کمک به اجرای برنامه های کنترلی بازار در فاز دوم هدفمندی یارانه ها آمادگی دارند.

معاونت بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بسته با تمرکز بر کالاهای اساسی، حساس و ضروری مورد نیاز مردم همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن، شکر، نان و ... تدوین شده است.

حسین پور با بیان اینکه مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تاثیر چندانی در افزایش قیمت‌ها ندارد، افزود: تدابیر لازم برای تامین و ذخیره سازی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم و نظارت و کنترل جدی بر قیمت ها، زمینه ها و بسترهای لازم را برای ممانعت از سوء استفاده افراد فرصت طلب در بازار اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon