دولت آبادی: لطفی بهنجار نبود!


دولت آبادی: لطفی بهنجار نبود!

خبرگزاری تسنیم: محمود دولت‌آبادی که گویا از مشی و دیدگاه‌ها و اظهارات محمدرضا لطفی درگذشته، هنوز عصبانی است در روز تشییع پیکر او از دوست سابق خودش انتقاد کرد.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدرضا لطفی، پیشکسوت موسیقی روز گذشته با حضور جمعی از مردم و مسئولین در محوطه تالار وحدت تهران برگزار شد.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: راز محبوبیت استاد محمدرضا لطفی در باورهای اعتقادی او و ارتباط تنگاتنگش با مردم بود.

وی افزود: لطفی سخن مردم و آنچه در قلب مردم بود را با زخمه تار خود به منصه ظهور می‌رساند و در طول بیش از چهار دهه ارتباط با مردم آثار فاخری را از خود به یادگار گذاشت و عمر خود را در خدمت مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی صرف کرد.

گفتنی است، پیکر محمدرضا لطفی پس از تشییع، جهت خاکسپاری به زادگاه او در گرگان منتقل می‌شود.

اما محمود دولت آبادی در روز تشییع پیکر لطفی، اظهاراتی را علیه این موسیقیدان فقید بیان کرد و گفت: نکته قابل تأمل این است که محمدرضا لطفی سرانجام به این مملکت بازگشت. وقتی بازگشت که نابهنجاری‌‌ها خیلی زیاد بود. خود لطفی هم بهنجار نبود و درگیری‌های لفظی بین او و هنرمندان دیگر خوب نبود.

محمدرضا لطفی از خالقان سرودهای حماسی و انقلابی سال‌های آغازین انقلاب اسلامی، بامداد جمعه 12 اردیبهشت و در سن 68 سالگی دار فانی را وداع گفت.

لطفی از گفت‌وگو با رسانه‌های بیگانه نفرت داشت و توهین احمد شاملو به موسیقی و شعر کلاسیک ایران را بی‌پاسخ نگذاشت.

منبع: کیهان

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon