آئین تجلیل از اساتید بسیجی استان کرمانشاه برگزار می‌شود

آئین تجلیل از اساتید بسیجی استان کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه تعداد اساتید بسیجی استان را یک هزار و ۱۵۰ نفر بیان کرد و گفت: همزمان با ایام شهادت دکتر مصطفی چمران آئین تجلیل از اساتید بسیجی استان کرمانشاه در روز دوم تیرماه برگزار می‌شود.

محمدنبی‌ احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: مراسم تجلیل از اساتید بسیجی استان کرمانشاه دوم تیرماه برگزار می‌شود که ایراد سخنرانی پیرامون شخصیت شهید چمران، مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج اساتید در راستای تربیت افرادی در تراز شهید چمران، تجلیل از اساتید بسیجی برجسته در سطح استان کرمانشاه از جمله برنامه‌های این مراسم است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه تعداد اساتید بسیجی استان را یک هزار و 150 نفر اعلام کرد و افزود: علاوه بر گرامی داشت این روز از طریق نصب بنر در سطح دانشکده های مختلف دانشگاه رازی،جلسه شورای فرهنگی دانشگاه نیز در فردا با پرداختن به سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز بسیج اساتید برپا می شود.

احمدی بیان کرد: امروزه رسالت بسیج اساتید براساس آنچه که در کشورهای همسایه در حال رخ دادن است خطیرتر شده و با توجه به فعالیت گروه‌های تکفیری، سلفی و وهابی که نمود آنها با فعالیت گروهک تکفیری داعش در عراق پدیدار شده، فعالیت اساتید بسیجی در جبهه فرهنگی و جنگ نرم می‌بایست کیفیت و کمیت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات موثر بسیج اساتید با برگزاری نشست‌های گفتگو محور حول موضوع اقتصاد مقاومتی در صداوسیمای مرکز استان کرمانشاه بیان کرد: در روزهای آینده نیز در رابطه با بصیرت بخشی اساتید و به منظور انتقال این بصیرت به حلقه‌های واسط جامعه و دانشجویان، جلساتی برگزار می‌شود.

وی افزود: به علت عدم حضور دانشجویان امروز کشور در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اساتید بسیجی مکلف هستند تا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به بهترین نحو ممکن به دانشجویان منتقل کنند و آنها را از رشادت‌های بی‌بدیل رزمندگان آگاه کرده تا این دانشجویان بتوانند رهروان شهدایی چون چمران، همت، باکری و زین‌الدین باشند.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon