همایش حجاب و عفاف در دهدشت برگزار می‌شود

همایش حجاب و عفاف در دهدشت برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری همایش حجاب در دهدشت خبر داد و گفت: این همایش ۲۱ تیرماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

آزاد خردمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دهدشت، اظهار کرد: به مناسبت بیست و یکم تیر ماه روز عفاف و حجاب، همایش بزرگ حجاب و عفاف در دهدشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حجاب ابزار و عفت هدف است، بیان کرد: اکنون حجاب پسران در شرایط زننده‌تری از دختران قرار دارد.

خردمند ترویج پدیده بدحجابی در جامعه را یک سرطان دانست و عنوان کرد: هر ساله میلیاردها تومان بر روی صنعت فوتبال سرمایه گذاری می‌شود اما در مسئله ازدواج مسئولان فقط به شعار اکتفا می‌کنند.

وی همایش «حجاب و عفاف» را به عنوان گام مؤثری در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دانست و خاطرنشان کرد: با کارهای فرهنگی و برنامه‌ریزی‌های مدون می‌توان جوانان را به سمت اهداف عالی اسلام و انقلاب رهنمون کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها و ادارت باید در مسئله حجاب با یکدیگر هم افزایی داشته باشند و تنها فرهنگ و ارشاد راه به جایی نمی‌برد.

خردمند ابراز کرد: مقوله بدحجابی امروز به عنوان معضلی کاملاً مشهود در جامعه درآمده است.

وی افزود: دین مبین اسلام حجاب را به عنوان عامل مهم حفظ و اعتلای شخصیت فردی، اخلاق اجتماعی و همچنین تحکیم بنیان خانواده بر زن واجب کرده و آن را حافظ حرمت و از آداب عفت و حیا دانسته است.

خردمند عنوان کرد: پیشگیری از بروز زمینه‌های طلاق و از هم‌گسیختگی خانواده، بالا بردن درجه ایمان فرد و جلوگیری از سقوط شخصیت زن، کاهش فساد اجتماعی و همچنین تربیت فرزندانی صالح در دامان پاک مادرانی عفیف از جمله مهم‌ترین پیامدهای حفظ حجاب است.

به گزارش تسنیم، همایش عفاف و حجاب،  21تیرماه مصادف با روز حجاب،ساعت 21 در پارک شهید دستغیب دهدشت  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon