راه‌اندازی مجدد احداث بیمارستان آیت الله خویی پس از ۲۰ سال

راه‌اندازی مجدد احداث بیمارستان آیت الله خویی پس از 20 سال

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از آغاز احداث مجدد بیمارستان آیت الله خویی این شهرستان بعد از گذشت ۲۰ سال از شروع آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، موید حسینی صدر در جمع خبرنگاران با بیان گزارشی از اقدامات انجام شده و یا در حال انجام در حوزه کاری خود در شهرستان خوی اظهار کرد: تعریض جاده خوی به سلماس از چند سال قبل شروع شده که در دولت قبل به دلیل مشکلات اقتصادی راکد مانده بود، اما ساخت آن دوباره شروع شده و انشاالله تا پایان سال 94 این جاده چهاربانده شده و مورد افتتاح قرار می گیرد.

وی افزود: جاده قطور و پایانه مرزی آن نیز در حال توسعه است و طبق ملاقات هایی که با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی داشته ام قرار بر این شده جاده خوی به قطور به صورت فاینانس توسط سرمایه گذار خارجی انجام بپذیرد.

موید حسینی صدر تصریح کرد: عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی بار دیگر از چندی پیش شروع شده و بزودی عملیات اجرایی بیمارستان آیت الله خویی نیز شروع خواهد شود و یکی از سئوالات بنده از وزیر بهداشت و درمان در خصوص راکد ماندن  ساخت این بیمارستان است.

نماینده مردم خوی چالش اصلی مردم شهرک ولیعصر را بحث فاضلاب این شهرک عنوان کرده و افزود: مردم شریف شهرک ولیعصر با معضل بزرگ فاضلاب مواجه بودند که برای این کار مبلغ  20میلیارد ریال از طریق ماده 180 تخصیص دادیم و طبق هماهنگی های لازم با مسئولین استانی، درآمدهای حاصله از اداره فاضلاب خوی خرج زیرساخت های فاضلاب این شهرستان می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: منطقه جمشیدآباد که در حاشیه شهر قرار دارد و وضعیت بدی در آنجا حاکم است، با اختصاص 5میلیارد ریال بهسازی می شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon