۳۹ هزار نیازمند خراسان جنوبی در سفره‌های مهربانی هلال احمر اطعام شدند

39 هزار نیازمند خراسان جنوبی در سفره‌های مهربانی هلال احمر اطعام شدند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در رمضان امسال ۳۹ هزار و ۳۶۱ نفر در سفره‌های مهربانی جمعیت هلال احمر در سطح استان اطعام شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدرحیم شهریاری اظهار کرد: اجرای طرح سفره‌های مهربانی در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و با مشارکت خیران و داوطلبان جمعیت انجام شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح حدود 610 داوطلب، حدود 235 خیر و حدود 70 نفر از پرسنل و 47 خانه داوطلب همکاری داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال، با برپایی سفره‌‌های مهربانی داوطلبان در دو بخش روستایی و شهری، نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانواده یا خانواده‌‌های بی‌‌سرپرست، ایتام و خانواده‌های کم‌برخوردار مناطق محروم، خانواده‌های زندانیان و محرومان، معلولان، سالمندان و از کارافتادگان اطعام شدند.

شهریاری هدف از اجرای این طرح را ترویج ارزش‌های انسان‌دوستانه با تأسی از امیرالمومنین (ع) در شیوه خدمت‌رسانی و کمک به ایتام، بهره‌مندی از توان توانمندان در حمایت از نیازمندان و ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه و خیریه اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در مجموع 133 سفره هلال احمر در شهرها و 202 سفره در روستاها میزبان نیازمندان استان بودند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon