جانشین ستاد قرارگاه مرکزی ارتش از خبرگزاری تسنیم استان مرکزی بازدید کرد

جانشین ستاد قرارگاه مرکزی ارتش از خبرگزاری تسنیم استان مرکزی بازدید کرد

خبرگزاری تسنیم: جانشین ستاد قرارگاه مرکزی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدیر یادمان‌های حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور در نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی، از این خبرگزاری بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، ناخدا یکم بهرام جعفری با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی از بخش های خبری این خبرگزاری بازدید و در گفت وگو با اعضای تحریریه این خبرگزاری در استان مرکزی در جریان امور مربوط به اطلاع رسانی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی قرار گرفت.

در این بازدید که بیش از یک ساعت به طول انجامید، دبیر خبر خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی با ارائه گزارشی از عملکرد و آمار خبری این خبرگزاری در سطح استان مرکزی به تشریح برنامه ها و چشم اندازهای خبرگزاری در استان پرداخت.

جانشین ستاد قرارگاه مرکزی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرزوی موفقیت روز افزون برای فعالان عرصه خبر در خبرگزاری تسنیم، فعالیت رسانه ای خبرگزاری تسنیم در حوزه اطلاع رسانی استان را مطلوب ارزیابی کرد.

 مدیر یادمان های حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خواستار افزایش فعالیت این خبرگزاری در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی در سطح استان مرکزی شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon