تجمع فلسطینیان در برابر زندان عوفر اسرائیل

تجمع فلسطینیان در برابر زندان عوفر اسرائیل

خبرگزاری تسنیم: منابع فلسطینی از تجمع ده ها نفر در مقابل زندان عوفر اسرائیل واقع در غرب رام الله به منظور اعلام همبستگی با یک اسیر فلسطینی که از ۴۴ روز پیش اعتصاب غذا کرده است، خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های فلسطین، ده ها نفر از فلسطینیان امروز یکشنبه در مقابل زندان عوفر اسرائیل تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی بازداشت اداری فلسطینیان را محکوم نمودند.

این تجمع اعتراض آمیز بنا به دعوت باشگاه اسیر فلسطینی به منظور اعلام همبستگی با «رائد موسی» اسیر فلسطینی که از 44 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است، برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع، اقدامات اسرائیل علیه اسرا و تداوم بازداشت اداری را محکوم کرده و خواستار آزادی موسی، اسرای بیمار و توقف سیاست بازداشت اداری شدند.

معترضان فلسطینی تصاویر رائد موسی و پلاکاردهایی مبنی بر درخواست آزادی اسرای در بند زندان های رژیم صهیونیستی در دست داشتند.

«عدنان موسی» یکی از خویشاوندان رائد موسی گفت که موسی تنها خواهان آزادی و یا ارائه لایحه اتهام علیه وی است.

وی اشاره کرد که بدون هیچ اتهامی بازداشت شده است و از 44 روز پیش نیز دست به اعتصاب غذا زده و از دردهای شدید رنج می برد.

عدنان مداخله فوری موسسات حقوقی برای نجات جان موسی را خواستار شد.
رائد موسی(35 ساله) از ساکنان شهرک سیله الظهر در استان جنین واقع در شمال کرانه باختری است که در تاریخ 29 نوامبر سال 2013 بازداشت شده است.

بازداشت اداری نوعی بازداشت بدون محاکمه است که مدت آن بین یک ماه تا 6 ماه می باشد که در مورد برخی اسرا این مدت به طور متوالی تمدید می شود.

رژیم صهیونیستی بنا به بهانه های واهی امنیتی فلسطینیان را به بازداشت اداری خود درمی آورد و حدود 7 هزار اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در اسارت بسر می برند و از این تعداد 500 نفر آنها در بازداشت اداری هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان