از صادرات دام زنده خراسان جنوبی به عمان تا افزایش اعتبار بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بیرجند

از صادرات دام زنده خراسان جنوبی به عمان تا افزایش اعتبار بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند

خبرگزاری تسنیم: در هفته گذشته خراسان جنوبی شاهد صادرات دام زنده به کشور عمان برای نخستین بار بود، همچنین سرپرست معاونت توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در راستای افزایش اعتبار بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی رازی بیرجند خبر خوشی به مردم داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، هفته‌ای که گذشت برای خراسان جنوبی دارای خبرهای خوشی بود و در این هفته اتفات خوبی رخ داد.

دوره تخصصی نجات در بیرجند برگزار شد

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند از برگزاری دوره تخصصی "نجات در ارتفاع" برای بانوان بیرجندی خبر داد.

خراسان جنوبی دام زنده به عمان صادر کرد

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: برای نخستین بار دام زنده از خراسان جنوبی به کشور عمان صادر شد.

افزایش موقوفات دارو و درمان در خراسان جنوبی مورد توجه باشد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان با اشاره به اهمیت وقف گفت: تبلیغ بیشتر در زمینه موقوفات دارو و درمان باید در دستور کار باشد چرا که این امر موجب حل مشکلات بیماران نیازمند و ارائه خدمات درمانی به آنها می‌شود.

دومین یادواره شهدای آماد خراسان جنوبی برگزار شد

در مراسمی دومین یادواره سرداران و 105 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

مردم بیرجند با 2 شهید گمنام وداع کردند

در دومین یادواره سرداران و 105 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصارالرضا(ع) خانواده‌های شهدا و مسئولان با پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند.

فتنه 88 بزرگترین خیانت به مردم و انقلاب بود

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: فتنه 88 بزرگ‌ترین خیانت به مردم و انقلاب بود.

200 نجاتگر در طرح امداد زمستانه خراسان جنوبی حضور دارند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: 200 نجاتگر آموزش دیده در طرح ویژه امداد و نجات زمستانه هلال‌احمر استان حضور دارند و به حادثه‌دیدگان احتمالی در جاده‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

25 حوزه علمیه در خراسان جنوبی فعال هستند

قائم مقام نماینده ولی وفقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به فعالیت‌های مختلف حوزه علمیه استان گفت: در خراسان جنوبی 25 مدرسه علمیه وجود دارد که در بخش‌های خواهران، برادران و سفیران فعالیت می‌کنند.

45 وقف جدید در بیرجند ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بیرجند و درمیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بیرجند تعداد 45 وقف به ارزش یک‌میلیارد و 450 میلیون تومان به ثبت رسیده است.

طرح سفرنامه سلامت و امید در فردوس اجرا می‌شود

مدیرعامل جمعیت‌هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای طرح سفرنامه سلامت و امید در فردوس و سه شهرستان دیگر خراسان جنوبی خبر داد.

مرگ ناشی از گاز منوکسید کربن درخراسان جنوبی 100درصد کاهش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی از کاهش100 درصدی مرگ ناشی از گاز CO (منوکسید کربن) در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان خبر داد.

آثار هنرمندان خراسان جنوبی به جشنواره عمار راه یافت

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی از راه‌یابی آثار هنرمندان این استان درپنجمین جشنواره مردمی عمار خبرداد.

1725 مورد تسهیلات در سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی اختصاص یافت

رئیس کمیته ارتباط مردم و دولت در خراسان جنوبی از تأمین اعتبار 40 میلیارد ریال در سرفصل اشتغال و 10 میلیارد ریال تسهیلات ضروری به صندوق مهر امام رضا (ع) خبرداد و گفت: 1725 مورد تسهیلات در سفر ریاست جمهوری به این استان اختصاص یافت.

صادرات خراسان جنوبی 27 درصد افزایش یافت

مدیرکل گمرک خراسان جنوبی از افزایش 27 درصدی میزان صادرات استان در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کلینیک فوق تخصصی شهدای بیرجند افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه‌اندازی کلینیک فوق تخصصی در درمانگاه شهدای بیرجند خبر داد و گفت: بسیاری از درمان‌ها به صورت جامع و کامل در این کلینک صورت می‌گیرد.

اعتبار بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند افزایش یافت

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افزایش اعتبار بیمارستان 200 تختخوابی رازی بیرجند خبر داد.

تجار افغانی خواستار راه اندازی پرواز بیرجند به هرات هستند

نماینده تجار افغانی با اشاره به درخواست های فراوان تجار وسرمایه گذاران افغانی گفت: راه اندازی پرواز بیرجند به هرات یکی از خواسته های مهم این تجار است واین امر زمینه ورود سرمایه گذاران وتجار را به خراسان جنوبی افزایش می دهد.

طرح جایگزینی کشت خشخاش در افغانستان با همکاری خراسان جنوبی انجام می‌شود

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی جایگزینی کشت خشخاش با محصولی دیگر در یکی از استان‌های افغانستان انجام می‌شود و آموزش‌های‌کشاورزی به این کشور داده می‌شود.

کارخانه خوراک دام و طیور بیرجند آغاز به کار کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:کارخانه خوراک دام و طیور بیرجند در مراسمی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی و با تولید 50 تن در ساعت کار خود را آغاز کرد.

19 میلیون قطعه مرغ در خراسان جنوبی تولید شد

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال بیش از 19 میلیون قطعه جوجه گوشتی در مرغداری‌های استان پرورش یافته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon