شناخت دین اسلام توطئه اسلام هراسی دشمنان را با شکست مواجه می‌کند

شناخت دین اسلام توطئه اسلام هراسی دشمنان را با شکست مواجه می‌کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بروجن با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان امریکایی و اروپایی گفت: این پیام زمینه شناخت بی‌واسطه جوانان اروپایی از دین مبین اسلام را به‌وجود می‌آورد و سبب خنثی شدن توطئه اسلام هراسی غرب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجن، حجت الاسلام غلامعلی حسین‌نژادیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به پیام روشنگرانه مقام معظم رهبری به جوانان امریکایی و اروپایی، این نامه را نشان از زمان شناسی و موقعیت‌شناسی رهبر مسلمان عنوان کرد و اظهار داشت: کشورهای اروپایی و غربی با اهانت به پیامبر گرامی اسلام‌(ص) نمی‌توانند محبوبت ایشان را در بین مسلمانان از بین ببرند.

وی ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار الله دادی، یکی از فرماندهان سپاه در قنیطره سوریه در حمله بالگرد نظامی رژیم اسرائیل به جمعی از فرماندهان حزب الله، این تعدی و تجاوز رژیم منحوس اسرائیل را نشان از حمایت همه جانبه این رژیم غیرقانونی از گروهک تکفیری داعش، جبهه‌گیری و مبارزه با نیروی مقاومت و حزب الله و ترس از اتحاد و همبستگی جوانان شیعه و سنی در برابر داعش عنوان کرد.

امام جمعه بروجن افزود: بدون شک این اقدام ناجوانمردانه بدون پاسخ نمی‌ماند و رژیم اسرائیل منتظر پاسخ کوبنده از حزب الله و سپاه ایران در قبال این اقدام تروریستی باشد.

حسین‌نژادیان با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز شاهد برخی آداب و رسوم ناصحیح و بیان اشعار و مرثیه‌خوانی‌های بدون محتوا و منبع در وصف اهل بیت(ع) در برگزاری مراسمات مذهبی و ترحیم هستیم لزوم ساماندهی مداحان، قاریان، واعظان را به‌منظور ترویج فرهنگ اصیل و صحیح شیعی و اسلامی به دور از خرافات و شبهه افکنی خواستار شد.

وی با اشاره به کمبود بارش‌ها و خشکسالی‌های اخیر و بیان اینکه علاوه بر ظهور پدیده شوم زمین‌خواری در شهرستان بروجن، شاهد پدیده آب خواری و برداشت غیرقانونی برخی اشخاص از منابع آبی هستیم، لزوم ساماندهی و نظارت بر چاه‌های حفر شده و نحوه بهره‌برداری از آنها و برخورد قاطع با متخلفان و بهره‌برداران غیرمجاز از منابع آبی را خواستار شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon