فتح خرمشهر بیانگر توانمندی بالای نیروهای مسلح است


فتح خرمشهر بیانگر توانمندی بالای نیروهای مسلح است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: فتح خرمشهر تنها فتح یک سرزمین نبود بلکه آغازی برای فتح الفتوح‌های دیگر و عقب نسینی جهان سلطه در جبهه‌های جنگ بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بوشهر با بیان این که قدرت و توان ایران اسلامی در عملیات بیت المقدس به نمایش گذاشته شد، افزود: فتح خرمشهر بیانگر توانمندی بالای نیروهای مسلح در برنامه ریزی، مدیریت و عملیات میدانی حوزه نظامی و دفاعی است. 

وی فتح خرمشهر را سرفصل نوینی در معادلات نظامی جهان دانست و اظهار کرد: هم اکنون آن عملیات به عنوان یک برنامه آموزشی در تمام آکادمیک‌های جهان تدریس می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در استان به نام‌گذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: به زودی و با هدایت های فرمانده کل قوا، شاهد حماسه بزرگی در عرصه انتخابات خواهیم بود. 

امام جمعه بوشهر با بیان این که مردم در روز انتخابات حماسه ای همچون فتح خرمشهر را ایجاد خواهند کرد، ابراز داشت: امسال در عرصه اقتصادی نیز در فضای ملی و فراملی حماسه آفرینی می شود. 

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح استان همچون گذشته برای دفاع از حریم ولایت، دین و میهن اسلامی آماده هستند و این مهم با نگاهی بر تاریخ تابناک آن قابل مشاهده است.

انتهای پیام/م

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon