انتقاد از نصب دکل برق در نقاط غیراستاندارد


انتقاد از نصب دکل برق در نقاط غیراستاندارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی شهر تهران از نصب دکل برق در نقاط غیراستاندارد انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مهدی چمران در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: سازمان برق قراردادهایی با بعضی سازمان‌ها بسته است و فیبرهای نوری را از روی تیرهای چراغ برق رد می‌کند که کار اشتباهی است. البته شورا و شهرداری اقدامات خود را در این زمینه انجام می‌دهند. علاوه بر این شرکت برق دکل‌هایی را در نقاط غیر استاندارد نصب کرده‌اند.

وی تاکید کرد: ما تفاهم خوبی در سال‌های گذشته با شرکت برق داشته‌‌‌ایم و مسائل را دنبال می‌کردیم. انتظار داشتیم این تفاهم افزوده شود نه اینکه عوارضی که باید برای کندن معابرها بپردازند را هم نپردازند و این کار را برای فیبرهای نوری انجام دهند. این موضوع به نفع شهر نیست و شهر را به سمت آنارشیسم می‌برد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما نهایت همکاری را با سازمان‌های آب، برق و گاز داشته‌ایم و از تصویب بودجه‌های آنها در مجلس نیز حمایت می‌کنیم. انتظار داریم این همکاری ادامه داشته باشد.

چمران در ادامه تاکید کرد: حتما از مدیر عامل شرکت برق دعوت خواهیم کرد تا در شورا گزارش دهند چر‌اکه این موارد اختلاف برانگیز به ضرر مردم شهر است و از نظر امنیت شهری خطرناک است.

وی در پایان با اشاره به جلسه شب گذشته با وزارت کشور، عنوان کرد: بر اساس این جلسه مقرر شد همفکری در تهیه شیوه نامه داشته باشیم و دوستان دولتی نیز قول همکاری دادند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon