طرح کاروان سلامت در مناطق محروم آشتیان اجراء می‌شود


طرح کاروان سلامت در مناطق محروم آشتیان اجراء می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمعیت هلال احمر آشتیان گفت: برنامه‌های جمعیت هلال احمر به مناسبت ایام مبارک دهه فجر اجراء طرح کاروان سلامت به‌منظور ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد طهماسبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقات استانی حفظ و قرائت قرآن کریم با اشاره به کلنگ زنی انبار امدادی جمعیت هلال احمر به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: توسط یکی از خیران زمین مورد نیاز برای ساخت انبار امدادی با پیگیری‌هایی که انجام شده همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی این زمین کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا این پروژه را در کوتاه‌ترین زمان احداث کنیم تا بتوان از آن بهره‌برداری شود احداث این انبار بسیار ضروری و مهم بوده چرا که جمع‌آوری اقلام و تجهیزات لازم برای امداد‌رسانی به حوادث نقش بسزایی را برای کمک به حادثه‌دیدگان ایفا می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر آشتیان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر به مناسبت ایام مبارک دهه فجر اجرای طرح کاروان سلامت به‌منظور ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم است.

طهماسبی با اشاره به اجرای این طرح گفت: اجرای طرح کاروان سلامت با حضور در بسیاری از مناطق محروم مانند روستاها به ویژه روستای سرهرود به ویزیت رایگان بیماران و روستاییان می‌پردازند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر شهرستان آشتیان با اعزام تیم پزشکی خود برای کمک به بهبود سطح سلامت محرومان جامعه در روستاهای این شهرستان طرح کاروان سلامت را اجرا می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر آشتیان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تأثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است.

طهماسبی با اشاره به درخشش اعضاء جمعیت هلال احمر درمسابقات قرآنی گفت: در 9 ماه گذشته مسابقات قرآنی برگزار شد که 6 نفر از اعضاء جمعیت هلال‌احمر موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon