از صعود پیشگامان به پلی آف والیبال دسته یک تا نشست استانداران منطقه ۵ کشور در یزد


از صعود پیشگامان به پلی آف والیبال دسته یک تا نشست استانداران منطقه 5 کشور در یزد

خبرگزاری تسنیم: در هفته گذشته، یزد شاهد صعود تیم والیبال پیشگامان اردکان به پلی‌آف لیگ دسته یک کشور بود، نشست استانداران منطقه ۵ کشور هم در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد در هفته گذشته با رویدادهای مختلففی همراه بود که از جمله مهمترین این رویدادها، می‌توان به برگزاری نشست مشترک استاندار یزد و سفیر پاکستان در جمهوری اسلامی ایران و پیروزی پیشگامان شفق اردکان برابر پدافند اصفهان و صعود به پلی آف مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور اشاره کرد.

برگزاری نخستین نشست تخصصی قرق‌های محیط زیست کشور، جشنواره دانش‌آموزی بافق‌شناسی، و برگزاری جشن بزرگ انقلابی دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد از جمله برنامه‌های استان یزد بود.

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید صدا و سیمای مرکز استان یزد و برگزاری مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری استانداری‌های مناطق رویشی ایران، تورانی و خلیج فارس و عمانی با سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور با حضور استانداران 13 استان کشور و همچنین رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع از دیگر عناوین خبری این هفته بود.

نشست کمیته استانداران منطقه 5 کشور به میزبانی یزد و برگزاری همایش ملی رونق اقتصادی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با قرائت پیام رئیس مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه‌های این هفته در استان یزد بود.

مناسبت‌های تجاری یزد و پاکستان افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: سفیر پاکستان در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به زندگی بیش از 5 هزار یزدی در پاکستان، گفت: مناسبت‌های تجاری یزد و پاکستان افزایش می‌یابد.

تیم پیشگامان با پیروزی برابر پدافند اصفهان به پلی‌آف صعود کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان توانست با برتری مقابل پدافند اصفهان به عنوان تیم دوم گروه ب به مرحله پلی آف لیگ دسته اول والیبال کشور صعود کند.

موانع اجرای قرق‌های اختصاصی در کشور برطرف شود

خبرگزاری تسنیم: معاون محیط زیست طبیعی و تنوع سازمان حفاظت محیط زیست کشور در گفت: باید موانع اجرای قرق‌های اختصاصی در کشور را با همفکری و هم‌اندیشی برطرف سازیم.

رویکرد خانه‌های بهداشت از توجه به بیماری‌های واگیردار به غیر واگیردار تغییر یابد

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه نظام سلامت در کشور نیازمند تغییر است، گفت: رویکرد خانه‌های بهداشت از بیماری‌های واگیردار به غیر واگیردار هدایت شود.

دانش‌آموزان بافقی با سنت‌های فراموش شده دیار خود آشنا می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: دانش‌آموزان شهرستان بافق با شرکت در جشنواره دانش‌آموزی بافق‌شناسی، با سنت‌های فراموش شده این شهرستان آشنا شدند.

دستاوردهای انقلاب برای دانشجویان تبیین شود

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به سرمایه‌های جمهوری اسلامی ایران، گفت: دستاوردهای انقلاب برای دانشجویان تبیین شود.

85 درصد نیاز صدا و سیما در داخل کشور تولید می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: 85 درصد نیاز صدا و سیما در داخل کشور تولید می‌شود.

رسانه‌های غربی به دنبال دوری مردم از ولایت فقیه هستند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به برنامه‌های ضد فرهنگی غرب، گفت: رسانه‌های غربی به دنبال دوری مردم از ولایت فقیه هستند.

طرح‌های تحقیقاتی دانشگاه‌ها در زمینه صنعت برق حمایت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل دفتر امور تحقیقات برق توانیر با اشاره به اهمیت توجه به پژوهش در توسعه و پیشرفت صنعت برق کشور، گفت: طرح‌های تحقیقاتی دانشگاه‌ها در زمینه صنعت برق حمایت می‌شوند.

افزایش 2 برابری بودجه آبخیزداری در کشور

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه موضوع آب و آبخیزداری اهمیت بسیاری در کشور ما دارد، از افزایش 2 برابری بودجه آبخیزداری در کشور خبر داد.

رکود اقتصادی به دلیل تحریم به وجود نیامده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: رکود اقتصادی به دلیل تحریم به وجود نیامده و تحریم فقط سرعت رکود اقتصادی را افزایش داده است.

توسعه اقتصادی کشور زمینه وقوع جرم را کاهش می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور نقطه مقابل فساد است و زمینه وقوع جرم را کاهش می‌دهد.

تمام تلاش‌ها معطوف به رفع بی‌قانونی و قانون‌گریزی در جامعه باشد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همایش ملی رونق اقتصادی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: تمام تلاش‌ها معطوف به رفع بی‌قانونی و قانون‌گریزی در جامعه باشد.

استان‌های منطقه 5 کشور معضل خشکسالی و کم‌آبی دارند

خبرگزاری تسنیم: استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به مسئله تامین آب، گفت: استان‌های منطقه 5 کشور همه معضل خشکسالی و کم آبی دارند.

تحریم بهترین فرصت برای خروج از اقتصاد نفتی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه، گفت: تحریم بهترین فرصت برای خروج از تکیه اقتصاد به نفت است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon