نمایشگاه خیریه عکاسان خراسان شمالی در شیروان برگزار شد

نمایشگاه خیریه عکاسان خراسان شمالی در شیروان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: دبیر نمایشگاه عکس «به خاطر یک لبخند» خراسان شمالی گفت: آثار هنری عکاسان خراسان شمالی در قالب نمایشگاه «به خاطر یک لبخند» در شیروان و به‌منظور خرید هدایای سال نو برای کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست به فروش گذاشته شد.

احسان کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: این سومین دوره از برگزاری این نمایشگاه خیریه فروش آثار عکاسان استان است که هرساله در خراسان شمالی با هزینه شخصی عکاسان برگزار می‌شود.

کمالی تصریح کرد: 76 اثر عکاسی از 54 هنرمند عکاس خراسان شمالی در نمایشگاه شیروان برای فروش به نمایش گذاشته‌ شده است.

دبیر نمایشگاه عکس «به خاطر یک لبخند» خراسان شمالی افزود: ابتدا 700 اثر عکاسی به دبیرخانه برگزاری نمایشگاه رسید که با نظر و ارزیابی هیئت انتخاب آثار، 73 اثر از 53 هنرمند پیش‌ازاین در نمایشگاه بجنورد برای عرضه و فروش به نمایش گذاشته شد.

کمالی اظهار داشت: در بخش دوم برگزاری این نمایشگاه سالانه علاقه‌مندان به هنر عکاسی و هنرمندان برای نخستین بار در شیروان میزبان «به خاطر یک لبخند» هستند.

وی افزود: زمان این نمایشگاه ساعت 18 امروز در محل ساختمان هلال‌احمر سابق شهرستان شیروان افتتاح می‌شود و تا 13 اسفند ادامه دارد.

کمالی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها نیز 17 تا 20 از آثار بازدید و در این عمل نیکوکارانه پیش‌قدم و سهیم شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon