همایش کویرنوردی همگانی در قم برگزار شد


همایش کویرنوردی همگانی در قم برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: همایش کویرنوردی همگانی صبح امروز در میان استقبال عموم مردم قم در حاشیه دریاچه حوض سلطان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همایش همگانی کویرنوردی برای نخستین بار با همیت هیئت کوهنوردی استان قم و اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

در این همایش که با استقبال مردم قم برگزار شد، علاقمندان از طریق وسایل نقلیه در نظر گرفته شده در کیلومتر 45 جاده قم به تهران در حاشیه دریاچه حوض سلطان قم حضور پیدا کردند.

همایش امروز کویرنوردی قم در شرایطی برگزار شد که برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مسابقات طناب کشی و دوچرخه سواری نیز بخشی از برنامه‌های حاشیه‌ای این مراسم بود.

در این مراسم مسن ترین شرکت کننده مرد و زن حضار در این همایش کویرنوردی از سوی دست اندرکاران برگزاری همایش همگانی، هدایایی دریافت کردند.

مهدی مصطفی لو رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم نیز در حاشیه برگزاری این همایش کویرنوردی گفت: این همایش علاوه بر جنبه ورزش همگانی، هدف آشنایی با محیط زیست و حفاظت از آن را نیز دنبال می‌کرد و حاضران در این همایش بدون‌‌ رها کردن حتی یک تکه زباله، محل برگزاری همایش را ترک کردند.

وی افزود: این همایش برای نخستین بار برگزار شد و میزان رضایتمندی مردم از آن به حدی بود که هیئت کوهنوردی را به برگزاری برنامه‌های همگانی مشابه ترغیب کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon