محدودیتی در توزیع گوشت قرمز و مرغ در اردبیل وجود ندارد


محدودیتی در توزیع گوشت قرمز و مرغ در اردبیل وجود ندارد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی در توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد در شهرستان اردبیل وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان اردبیل اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان با هماهنگی‌های انجام شده با امور پشتیبانی دام جهاد کشاورزی و مسئولان مربوطه به اندازه کافی و مورد نیاز گوشت قرمز و مرغ منجمد در شهرستان اردبیل ذخیره‌سازی شده و در این زمینه هیچ گونه محدودیتی برای توزیع این اقلام در اردبیل وجود ندارد.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد:‌ این اقدام به منظور جلوگیری از افزایش قیمت مرغ و گوشت انجام شده تا به میزان مورد نیاز مردم، سازمان‌ها و ارگان‌ها و فروشگاه‌های عمومی مختلف در سطح شهرستان این کالاهای مصرفی در اختیار آنها قرار گرفته و به دلیل کاهش در توزیع شاهد افزایش قیمت این محصولات در اردبیل نباشیم.

وی از جوجه‌ریزی 31 میلیون و 180 قطعه در دو ماه نخست امسال خبر داد و گفت:‌ این تعداد جوجه‌ریزی در 20 واحد مرغداری در سطح شهرستان اردبیل انجام شده که تا پایان تیرماه در 23 واحد مرغداری نیز جوجه‌ریزی می‌شود تا با افزایش 10 درصدی تولید و پرورش مرغ در اردبیل با مشکلاتی در این حوزه و کاهش عرضه  توزیع گوشت مرغ مواجه نباشیم.

زنجانی با اشاره به ذخیره‌سازی سایر کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان بیان کرد:‌ کالاهای اساسی ضروری و مورد نیاز مردم شهرستان از قبیل برنج به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده و در این زمینه مشکل و نارسایی وجود ندارد و شرکت‌های تعاونی برای توزیع این کالاها در مناطق مختلف اردبیل و به ویژه در روستاها و بخش‌ها می‌توانند آن را از اداره غله شهرستان دریافت کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل از اجرای طرح  اصناف ، نظارت وبازرسی ویژه در ایام مابه مبارک رمضان در اردبیل برای جلوگیری از برخی تخلفات خبر داد و افزود:‌ همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت در اردبیل برگزار می‌شود و در کنار آن تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم  نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی نیز راه‌اندازی کنیم.

وی از اجرای طرح‌های نظارتی و بازرسی بهداشتی، تعزیراتی خبر داد و گفت: در این نظارت‌ها دستگاه‌های مرتبط همکاری و مشارکت می‌کنند تا با تشکیل اکیپ‌های تلفیقی نظارت‌ها و کنترل‌های دقیقی از مراکز عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان انجام شود که با توجه به آغاز فصل تابستان این طرح‌ها برای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon