اختصاص اعتبار ۱۸ هزار میلیارد ریالی برای توسعه و آسفالت راه‌های روستایی


اختصاص اعتبار 18 هزار میلیارد ریالی برای توسعه و آسفالت راه‌های روستایی

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص اعتبار از محل فروش قیر به مبلغ ۱۸ هزار میلیارد ریال موجب توسعه و آسفالت راه‌های روستایی شده است که بسیاری از مشکلات روستاییان را برطرف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، فرج‌الله عارفی در جمع مردم جیرفت در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت برای مردم تاثیرات مثبتی دارد و سهم آن‌ها را از پرداخت هزینه‌های درمان به کمترین میزان می‌رساند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این طرح با نقطه مطلوب فاصله دارد و برای بهبود آن باید تلاش بیش‌تری کرد.

وی با اشاره به اهمیت حمایت نمایندگان مجلس از طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد: دولت در این رابطه اعتبارات خوبی اختصاص داده است و با اجرای آن، مردم آسان‌تر از گذشته می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

عارفی به توسعه راه‌های روستایی توسط مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: اختصاص اعتبار از محل فروش قیر به مبلغ 18 هزار میلیارد ریال موجب توسعه و آسفالت راه‌های روستایی شده است که بسیاری از مشکلات روستاییان را برطرف می‌کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجوز احداث دو بیمارستان برای جیرفت و عنبرآباد صادر شده که هم اکنون در حال مطالعه است و عملیات اجرایی بیمارستان عنبرآباد در حال انجام است.

وی با مهم شمردن ساماندهی محصولات کشاورزی بیان کرد: پایانه صادراتی و بزرگ‌ترین کارخانه صنایع غذایی منطقه در شهرستان عنبرآباد در حال راه اندازی است.

عارفی افزود: در نشست با وزیر نیرو مجوز احداث 2 سد لغو و مقرر شد سهم زیست محیطی سایر سدها رهاسازی شود.

عارفی با بیان اینکه ما دو دهه خشکسالی داشته‌ایم عنوان کرد: در استان کرمان 3 طرح انتقال آب را داریم که توانستیم دولت را برای انتقال آب از دریای عمان متقاعد کنیم و امید است با اجرای این طرح بخشی از مشکلات آب منطقه مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon